Friday, October 6, 2023

Gala de Operă Sibiu ediția a XXII-a

Pe TVR Cultural în seara aceasta de 6 octombrie 2023 am văzut gala de Operă de la Sibiu. Ar fi trebuit să fie un regal, dar n-a fost. Am văzut acolo niște oficiali care au trăncănit aiurea. Am văzut-o pe frumoasa Raluca TURCAN căreia acei oficiali i-au închinat ode și laude, că a sponsorizat acea manifestare - șușe. Toți se lamentau că Sibiul nu are teatru de operă, de parcă eram eu de vină că Sibiul nu are teatru de operă. Acea istorie penibilă de 2.500 de ani și despre vremurile comuniste, au mâncat timpul de antenă fără rost. Au cântat niște tineri niște arii interesante. Erau voci frumoase și interpretările îngrijite. La final premianții nu au apărut. S-a cântat Brindisi din Traviata, dar știind despre ce era vorba, zic eu că a fost ceva modest. Gala merita mai mult, mai ales că publicul era cam puriu și erau și scaune goale. Spre final, Raluca TURCAN a plecat și sala era cam goală. Păcat. Așa este când unii își dau cu mucii-n fasole.



(06 octombrie 2023)

No comments:

Post a Comment