Cine crede că va accede la funcția de președinte al FRF în 2022 apucându-se să-și exprime această opțiune începând cu ianuarie 2022 se înșeală amarnic, pentru că nu așa se procezează, zice managementul politic.
Deci, pentru a avea certitudinea că va câștiga președinția FRF, cel ce-și dorește așa ceva trebuie să facă următorii pași, zice managementul politic:
- să se uite în oglindă să vadă dacă are față pentru așa ceva,
- să vadă dacă însamnă ceva pentru fotbalul românesc,
- să se apuce de mâine să-și pregătească punerea candidaturii,
- să studieze grupul țintă, adică pe cei ce votează și nu e greu,
- să studieze contextul economic, politic și social de azi și în perspectivă,
- să vadă ce vor cei ce votează pe președintele FRF,
- să înceapă să deruleze activități prin care să se facă cunoscut votanților,
- să nu fie ostentativ prin toate ieșirile lui publice,
- să construiască un program pornind de la programul actualului învingător,
- să definească o strategie de intrare în cursă, definită pe 4 ani,
- să nu dea din coate, ci să facă lucruri concrete,
- să ia poziții publice în concordanță cu ce vor votanții,
- să se vadă învingător, dar niciodată să nu spună acest lucru,
- să facă tot timpul calcule și analize obiective a ceea ce face,
- să critice, dar constructiv, venind cu idei simple, credibile și eficiente,
- să strângă în jurul lui oameni credibili din fotbal și el să fie lider,
- să muncească și să vină cu idei în articole, cărți, interviuri,
- să spună mesaje simple, scurte și țintite, ușor de digerat.
Orice altă abordare este sortită eșecului, căci pe telegraf vine doar cel care spune ceea ce vor să audă cei ce ascultă câte ceva despre fotbal și devine cel de încredere pentru toată lumea. La noi, revoluțiile sunt sângeroase, iar noi suntem un popor pașnic, unde mămăliga nu explodează.
(23 ianuarie 2018)
No comments:
Post a Comment