Thursday, September 8, 2016

Cicluri incomplete de servicii

Se observă un mod neadecvat de lucru în zona prestărilor de servicii.
Dacă cineva vrea să-și pună termopane, firma vine, dă jos vechea tâmplărie, montează, pune spumă și pleacă. Trebuie găsit cineva care să acopere, să finiseze, să dea cu ipsos, să facă frumos și apoi să zugrăvească.
Dacă cineva vrea să pună aer condiționat, datorită firului scurt, cei care montează aerul condiționat nu au soluție și-l lasă pe client să facă el rost de cineva care să asigure accesul la o priză, fără o improvizație cu prelungitor, așa cum sugereață montatorul instalației de aer.
Și la cumpărarea unui aragaz problema e aceeași, căci proprietarul e lăsat cu aragazul în mijlocul bucătăriei deși civilizat ar fi fost ca magazinul să aibă legătură cu un instalator autorizat și cumpărătorul aragazului să plătească, instalatorul să vină simultan cu aragazul, să facă instalarea și gata. Așa procedează cei de la IKEA cu montarea mobilei. Adică serviciul complet.

(08 septembrie 2016)

No comments:

Post a Comment