Monday, January 1, 2024

Jeni NICOLAU și glumele ei proaste

Sunt persoane care cred că tot ceea ce fac, fac nu bine, ci foarte bine, excepțional de bine, fără să-și dea seama că ceea ce fac este făcut prost, enervant de prost, chiar groaznic de prost. Eu nu plec cu idei preconcepute, căci mie nu-mi place să zic ceva și după aceea să rectractez ceea ce am zis. Stau și ascult și abia după ce m-am convins, spun ceea ce am de spus. Pe Jeni NICOLAU o urmăresc de mai mult timp. Am văzut-o pe la televiziuni vorbind despre ea, deși mă așteptam:
- să recite ceva versuri din poezia clasică,
- să joace un fragment dintr-un rol de succes,
- să cânte ceva frumos să văd că are voce,
dar nu a fost să fie, ci am văzut-o pe Jeni NICOLAU vorbind despre viața ei privată, pentru a-și impresiona auditoriul sau spunând niște chestii pe care nu le-aș numi scheciuri și nici monoloage și nici cântece satirice, pentru că nu sunt nimic din ceea ce știam eu. Jeni NICOLAU nu are un textier foarte bun, căci ca actriță ar juca bine roluri, dacă cineva i-ar oferi altceva decât textele penibile pe care ea le debitează exagerând, gesticulând și vorbind prea tare. De aceea nici n-o mai urmăresc pe Jeni NICOLAU, căci dacă un om mi-a creat o impresie pe care mi-am consolidat-o, nu mă mai obosesc să mi-o schimb.

(01 ianuarie 2024)

No comments:

Post a Comment