Wednesday, January 17, 2024

Management prost (III)

Eram pe un hol să aștept intrarea la un prorector, care mă invitase să rezolvăm om problemă. În timp ce așteptam acolo, de la closetul de pe etajul întâi, a ieșit un alt prorector care își ștergea mâinile cu un prosop de hârtie. M-a abordat din scurt spunându-mi ceva despre cursul de masterat de Securitate informatică în limba engleză, care trebuia să intre în procesul de evaluare.
Eu consider că un manager nu procedează așa, adică după ce atunci când iese din closet, pe hol se apucă să rezolve probleme. Era normal să-mi spună să trec pe la el fie în aceeași zi, fie într-o altă zi. În opinia mea, problemele nu se rezolvă în ușa closetului sau pe hol, după ce ai ieșit din closet, să vadă poporul cât de activ și de preocupat ești tu față de problemele cotidiene.

(17 ianuarie 2024)

No comments:

Post a Comment