Friday, January 19, 2024

Management prost (IV)

În 18 ianuarie 2024 am primit un telefon de la un nene care mă anunța că ar cam trebui să merg să fac o evaluare. Am întrebat cam când să fie și nenea mi-a vorbit despre cât de ocupat este el. Am stabilit ca a doua zi pe la ora 10:00 să fac evaluarea. Am ajuns la ora 10:00 în data de 19 ianuarie 2024, dar nenea nu a venit. L-am văzut alergând ca disperatul pe la 10:30.
Omul avea un management foarte prost. Când dai un telefon și vorbești despre ceva, ai toate datele. Omul știa de evaluare, dar nu a venit cu propuneri. Nu a spus locul de întâlnire. Când propui ziua și ora, ai în minte exact imaginea evenimentului, astfel încât totul să decurgă ca la carte.
La noi, lipsesc elementele esențiale ale managementului și anume:
- disciplina,
- precizia,
- definirea,
- confirmarea,
- riscul.
De aceea, în programele managerilor români este lăsat mult loc micilor întâmplări, pentru evenimente neprevăzute, care sunt dominante și așa se face că programul managerului nu și-l face el, i-l fac alții, datorită modului greșit prin care se înțelege sintagma clientul nostru, stăpânul nostru, căci nimeni ju înțelege unde intervine cererea și oferta în mod corect.
Orice manager are o agendă și el stablește evenimentele în funcție de agenda sa, căci el își face agenda și nu alții. În cazul meu, nenea nu avea o agendă, ci lucra după chestii pe care el le avea în memorie. Nu avea programată evaluarea, ci mă strecura printre tot felul de evenimente și de aceea ora 10:00 stabilită a devenit 10:30, căci nenea a crezut că managementul lui dâmbovițean, coincide cu managementul meu, care am mai făcut ceva proiecte la viața mea și nu s-a născut individul pentru care cele 15 minute de așteptare să devină 20 de minute sau mai rău, 30 de minute.





(20 ianuarie 2024)

No comments:

Post a Comment