Friday, January 12, 2024

Gama HERMÈS (III)

Eram pregătit să particip la festivitățile prilejuite de cununia civilă, cununia religioasă și de masa festivă de seara. Așa credeam eu, căci a mă pregăti însemna să-mi fac dușul, să mă bărbieresc și să mă îmbrac în mod corespunzător, fără a fi nevoie ca să merg undeva în cursul zilei să-mi schimb hainele, pentru a face față fiecărui moment în parte. Credeam eu că totul este OK, până când pe la ora 12:00 au început să apară problemele de după bărbierit. Le știam și știam și acre este soluția. Soluția era un after shave foarte puternic, ceea ce însemna că folosisem un after shave bun, dar nu atât de bun încât să nu apară acele stări jenante, care însemnau o iritare a pielii și care s-ar fi continuat cu chestii mult mai complicate. Atunci am luat decizia să merg la un magazin specializat în cosmetice și să solicit un after shave foarte eficient. Așa am luat cunoștință cu Terre D'HERMÈS after shave recomandat de vânzătoarea din acel magazin. Situația mea nu-mi permitea să efectuez analize în afara a ceea ce știam despre gama HERMÈS, drept care am trecut la treabă și am folosit loțiunea Terre D'HERMÈS after shave recomandată, iar rezultatul a fost instantaneu, ceea ce m-a determinat să folosesc  produsul din acel moment.
Din punctul meu de vedere, loțiunea, de fapt balsamul, așa cum este recunoscut în clasa cosmeticelor de după ras folosite de bărbați este caracterizată prin:
- eficiență,
- persistență,
- distincție.
Mă consider o persoană cu un ten destul de sensibil după ce m-am ras și care dacă nu folosește loțiuni adecvate are probleme dintre cele mai serioase privind iritarea pielii, chiar dacă folosesc corect aparatul de ras și apă rece, dar și prosoape dezinfectate. De-a lungul vremii am folosit foarte multecosmetice after shave, dar de câțiva ani m-am oprit la Terre D'HERMÈS balm après rasage (after shave balm) care îmi rezolvă în condiții excelente problemele.


Cantitatea folosită de fiecare dată este rezonabilă, ceea ce permite ca un flacon de 100 ml să fie bine plasat în ceea ce privește raportul calitate/preț și faptul că nu are alcool îmi permite utilizarea fără riscuri de iritare a feței și nu apar deloc usturimi. Remar în mod deosebit faptul că am rezolvate problemele legate de sensibilitatea pielii și acea senzație de prospețime este de lungă durată. Din punctul meu de vedere, Terre D'HERMÈS balm après rasage (after shave balm)  este exact ceea ce eu am nevoie și în plus are un miros cu adevărat bărbătesc, ceea ce este un lucru deosebit, pe care îl apreciez foarte mult.


(12 ianuarie 2024)

No comments:

Post a Comment