Friday, January 12, 2024

ȘOȘOACĂ și SIMION s-au dat în stambă...

Aseară, 11 ianuarie 2024, la Chiajna unde erau staționați protestatarii din rândurile transportatorilor și agricultorilor, au apărut ȘOȘOACĂ și SIMION, ca păduchele-n frunte, cum zice românul. Și ȘOȘOACĂ și SIMION au dorit să tragă un pic de transfer de notorietate de pe urma acestui protest, dar s-a întâmplat un lucru care trebuia să se întâmple și anume, ȘOȘOACĂ și SIMION au fost respinși de protestatari și au trebuit să plece atât ȘOȘOACĂ, cât și SIMION cu coada între picioare, în ironiile celor care defineau pe protestatarii neafiliați politic, deși ȘOȘOACĂ și SIMION au avut personaje care încercau să spargă barajul jandarmilor și poliției, într-o diversiune specific bolșevică.
Au mai fost și alți politicieni care au zis că au vrut să ia pulsul de la fața locului, dar de fapt doreau și ei să intre în poză, căci transferul de notorietate nu strică nimănui în anul celor patru rânduri de alegeri.
Exagerările lui ȘOȘOACĂ și SIMION nu le fac bine deloc în primul rând lor, căci apariția lor în orice context, le demonetizează poziționarea într-o anumită ierarhie de persoane în preajma votului, ceea ce nu le va fi convenabil. Se vede treaba că ȘOȘOACĂ și SIMION nu dispun de consilieri bine informați și de înalt profesionalism, căci dacă aveau astfel de consilieri, ei nu erau prezenți la Chiajna aseară, pentru a pleca în huiduielile protestatarilor, ceea ce le afectează neplăcut imaginea.
Setea de a fi prezenți oriunde și oricând este o sabie cu două tăișuri și se pare că ȘOȘOACĂ și SIMION nu-și dau seama de acest lucru, iar anul electoral 2024 le va arăta acest lucru. dacă am considerat că e o mișcare inteligentă treaba cu caravanele AUR pentru consultații medicale, nu tot același lucru îl spun și despre folosirea Poștei Române în difuzarea de materiale propagandistice, chiar dacă e vorba de un contract comercial. Lumea are nevoie nu de pliante, ci de fapte, de măsuri concrete. Banii de pe pliante și de pe distribuirea lor de către Poșta Română dacă ar fi fost direcționați pentru niște lecții de matematică folosite în online de către toți elevii din țară sau pentru realizarea unei aplicații de simulare a unui examen național, erau de o și mai mare atractivitate și rezonanță în populație. Propaganda nu ține nici de foame, nici de instruire, ci este ca un fum care apare și se risipește și nimeni nu-și mai amintește de el.


(12 ianuarie 2024)

No comments:

Post a Comment