Sunday, June 25, 2023

ChatAI, convinge-mă!

 Eu sunt ca la frizer. Întâi mă tunzi și după aceea îți bag bacșișul în buzunar. ChatAI dă posibilitatea câtorva teste, după care solicită să fac abonament cu 19,99 lei pe săptămână și undeva la 299 lei pe an. Ca să fac un astfel de abonament, eu trebuie să mă conving că merită. Nu m-am convins. Îmi mai trebuiau câteva teste, dar ChatAI nu mi-a permis să le fac, deci nu m-am abonat, căci nu m-a convins. Autorii lui, ar fi trebuit să știe acest lucru și să nu procedeze ca atunci când vând castraveți și te îmbie cu prețul acela enervant care se termină în 99 de bani. Chat AI este altceva și politica trebuia să fie alta. Deci, ChatAI nu ține seama de limitele din România privind volumul redus de conținut digital valoros existent. Trebuia să ia în calcul și acest aspect și costul să nu fie așa de mare, mai ales că numărul celor care l-ar folosi trebuie să crească, deci prețul trebuie să-i stimuleze pe oameni, nu să-i blocheze. Mai aștept.



(26 iunie 2023)

No comments:

Post a Comment