Wednesday, June 28, 2023

#REZIST: microciparea

Vorba poetului: 
Nu credeam să-nvăț a muri vrodată;
Pururi tânăr, înfășurat în manta-mi,
Ochii mei nălțam visători la steaua
Singurătății.
chiar nu credeam să ajung să văd ce am văzut și să aud ce am auzit în cei doi ani de pandemie, legat de vigilența de care noi cetățenii trebuie să dăm dovadă față de toate mișcările Ocultei care stă să ne călărească și să ne distrugă psihic prin tot felul de gesturi bine ticluite și orientate spre scopuri despre care noi nu știm nimic, dar pe care ea le va folosi spre profitul ei, adică al Ocultei. 
Ideea de a ne vaccina vaccinul PFIZER, MODERNA, AstraZeneca a fost văzută ca prilej siguri de a fi distruși direct și nemijlocit prin introducerea de microcipuri cu care să fim ghidonați, cu care să ni se spele creierul și să devenim niște marionete în mâinile celor care sunt slujitorii credincioși ai ocultei.
Nenumărați influenceri s-au zbuciumat multe luni la diferite posturi de televiziune să ne convingă că în clipa în care ne-am făcut vaccinul, ni se introduce un microcip și dispărem ca indivizi autonomi, cu personalitate și cu credința în Dumnezeu.
Trebuie să spun că aveam un foarte bun amic, pentru care respectul  meu a fost  maxim datorită faptului că el mi-a făcut mult bine la viața mea. Ne auzeam la telefon și discutam despre diferite teme. La un moment dat, din întâmplare, i-am zis că am făcut cele trei. vaccinuri și i-am zis de MODERNA. În secunda a doua, parcă a luat foc. A început să-mi zică diferite lucruri, destul de neplăcute și mai ales mi-a zis că mi-am pierdut orice urmă de independență, că am devenit o marionetă, că din clipa în care am făcut primul vaccin sunt deja în bazele de date ale Ocultei și aceasta va face cu mine exact ceea ce va vrea ea. Nu mi-a fost confortabil să aud acele lucruri, mai ales din partea unui om pentru care eu aveam un respect foarte mare. La un moment dat, un prieten mia zis că omul cu care am discutat și care m-a beștelit, a făcut COVID și este la terapie intensivă și viața sa atârna de un fir de păr. Au trecut luni bune și cel care m-a certat că m-am vaccinat m-a sunat și plângea, regreta că n-a avut mintea să se vaccineze, că glonțul i-a trecut pe la ureche, că a suferit teribil de mult. Dacă ar fi avut minte, n-ar fi ascultat de nimeni, de chestia cu microciparea, de Ocultă.
Aveam și o explicație. Generațiile ceva mai vechi, care au venit din comunism, sunt un pic mai blazate și nu prea sunt dispune să accepte schimbări sau critici, căci au nostalgii legate de comunism, mai ales că au uitat acele lucruri urâte care ne-au marcat profund, dar le-am uitat și suntem orientați spre a regreta ceea ce alții nu mai înțeleg. Faptul că persoane din colectivitatea #REZIST au spus că vaccinul este benefic, iar persoanele sunt asociate cu Oculta, cu microciparea, au declanșat furtuna într-un pahar cu apă. Mulți dintre membri colectivității #REZIST sunt oameni citiți, cu preocupări elevate și au înțeles că chestia cu microciparea prin vaccinare este o glumă proastă și nici nu merită efortul de a fi combătută ni nici comentată măcar. 
Este adevărat că tehnologia a ajuns foarte departe. Este adevărat că sunt publice descoperiri cu cel puțin trei generații în urmă și noutățile de ultimă oră sunt ținute la secret, dar a spune că s-a ajuns cu mult mai departe decât orice imaginație îndrăzneață este în stare să dea o definiție, este semn de depășire a unor limite ale logicii și ale bunului simț. A crede că microciparea se face prin serul de la unul dintre producători de vaccinuri, este deja o chestiune excentrică, ce excede realizările nanotehnologiei aflate în faze experimentale. Este adevărat că medicina experimentează utilizarea de microcipuri în ameliorarea unor maladii, dat una-i una, alta-i alta. Faptul că exponenți ai colectivității #REZIST militează pentru abordări benefice omenirii, este interpretat după cum tradiționaliștii și conservatorii își doresc, în principal pentru a deplasa problematica în direcția ce nu le convine și-i deranjează, adică la problemele legate de familie, de relațiile sexuale din societate și mai ales cle legate de opțiunile nestandard din societate.


(28 iunie 2023)


No comments:

Post a Comment