Tuesday, June 27, 2023

Bietul Marcel CIOLACU are obsesii de virgin

Marcel CIOLACU a rezolvat toate problemele din PNRR și i-a rămas problema impozitării salariilor celor din IT&C. Orice fecioară, conștientă că-și va pierde virginitatea într-o zi, își face gânduri cum se va petrece acest lucru. Marcel CIOLACU este un bărbat la 56 de ani și visurile de cum își va pierde el virginitatea le-a avut acum multe zeci de ani și numai niște reminiscențe dureroase îl fac pe el să se gândească la acele momente pe care le asociază salariilor din IT&C și mai ales cu scutirea de impozite de acolo. El spune în naivitatea lui că UE îi cere să elimine excepțiile și în IT este excepție. Nu-și dă seama nefericitul de Marcel CIOLACU că eliminând scutirea de impozit a IT-iștilor, aceștia vor pleca in corpore spre lumea civilizată, care îi așteaptă cu brațele deschise, adică exact în Germania, Anglia, Belgia, Franța, Italia, Luxemburg, Danemarca, Austria, Olanda și USA.
Marcel CIOLACU are consilieri atât de slabi, că nimic nu mi-am închipuit. Nici că era să fie altfel, căci fiecare își alege oamenii după chipul și asemănarea lui. Marcel CIOLACU este absolvent al Universității Ecologice, aflată pe poziția 61 din 74 de universități. În niciun caz nu va avea consilieri de la BABEȘ-BOLYAI care este pe poziția 2 sau de la Universitatea București care este pe poziția 4, ci de la universități de care să nu-i creeze lui probleme și pe care să-i domine. Numai așa se explică prostiile pe care Marcel CIOLACU le debitează în public de când este premier. El nu știe că IT-iștii au bagajele făcute, posturile antamate și doar așteaptă decizia bizară cu eliminarea eliminării impozitului pe salariu, ca să plece. Îi voi spune acestui nefericit că nu am eu timp să-mi vizitez foștii absolvenți IT-ști foarte buni, zic eu, care s-au stabilit și și-au cumpărat case în Olanda, Belgia, Franța, Anglia, Germania, USA și care au plecat când a mai fost un zvon de revenirea la impozitarea salariilor pentru cei din IT. Nu mă apuc eu să-i fac niște calcule acestui Marcel CIOLACU, că tot nu le-ar înțelege, dar digitalizarea adevărată n-o face cu vidanjori, bucătari, coafeze, gropari, meserii onorabile, dar fără legătură cu digitalizarea, ci cu informaticieni, de care el vrea să-și bată joc umilindu-i. Mă felicit pentru zicerile și pentru sfaturile pe care le-am dat unor IT-iști, care sunt sigur că-mi mulțumesc pentru ele! 
Ar fi momentul că IT-iștii sunt o categorie specială de oameni care nu se lasă nici păcăliți, nici umiliți de unul ca Marcel CIOLACU, ajuns vremelnic pe poziția de premier, dar niciodată de președinte de stat.

(27 iunie 2023)

No comments:

Post a Comment