Tuesday, June 20, 2023

Detaliile fac diferența

Acum foarte mulți ani am auzit despre o femeie care a plecat cu fiul ei împețit și când a ajuns la casa fetei și a văzut un fulg pe covor, s-a ridicat și a plecat cu fiu cu tot și n-a mai fost vorba de nicio căsătorie. Mama mea, Dumnezeu s-o ierte, spunea că detaliile contează enorm.
Am văzut că multă lume nu dă atenție detaliilor, deși detaliile contează.
Am mers la o nuntă la un restaurant de patru stele și tacâmul era nespălat. Era un detaliu supărător și mi-a creat o impresie așa de proastă, încât am zis că nu voi mai călca prin acel local niciodată și ori de câte ori am avut ocazia am spus că la acel restaurant tacâmurile erau nespălate și le-am zis tuturor să ceară celor de acolo dacă vor tocmi un eveniment, să impună ca vesela să fie curată.
Am văzut prin hoteluri neglijența cu care tratează lumea de acolo detaliile. Să zicem ceva despre mochetă. Este oribil să vezi mocheta pătată, nu de clienți, ci de către personalul care era destinat să facă de fapt curățenie. Este și mai rău să. vezi lenjerie ruptă sau pătată sau cocoloșită din faptul că nu a fost schimbată, așa cum era și normal când vine un nou client.
Trebuie să existe proceduri foarte clare, căci detaliile contează. Este vorba de detaliii de la noi de acasă sau de la servici sau de la hotel sau de la mașina pe care o pilotăm. Depinde de obiectivul pe care-l urmărim. Dacă dorim să fim evaluați cu maximum 5 stele, procedurile trebuie să cuprindă totalitatea aspectelor și trebuie executate întocmai. Orice abatere de la procedură va conduce la un rezultat rău, care va fi sancționat de cei care trebuie să beneficieze de un serviciu impecabil.


(20 iunie 2023)

No comments:

Post a Comment