Wednesday, June 21, 2023

Guvernul CIOLACU - miercuri 21 iunie 2023 (ziua 007)

Este ziua a VII-a a guvernului CIOLACU.
Nu mă aștept la Cătălin PREDOIU să aibă o ieșire publică spectaculoasă.
Nu mă aștept la Luminița ODFOBESCU să iasă cu o declarație fulminantă.
Nu mă aștept la Sorin GRINDEANU să apară să lămurească vreun program demarat.
Nu mă aștept la Florin BRASTU să ia locul lui DAEA în ceea ce privește debitul verbal.
Nu mă aștept la Angel TÎLVĂR să facă ceea ce n-a făcut un an și jumătate.
Nu mă aștept la Bogdan IVAN să spargă ghiața cu o ieșire oarecare.
Mă aștept ca Raluca TURCAN să vină cu ceva spectaculos.
Mă aștept ca Alina GORGHIU să vină cu ceva fulminant.
Mă aștept ca Gabriela FIREA să vină cu ceva impunător.
Mă aștept ca Marius BUDĂI să vină cu ceea ce ne-a obișnuit, adică cu nimic.
Așa cum curg lucrurile, parcă se merge tot cu vec hile metode și nu se simte că funcționarii din ministere se deplasează doar pentru salariu, așa cum a zis CIOLACU. Mă așteptam să văd o schimbare de atitudine, căci așa ni s-a promis. Mai am răbdare să aștept.



(21 iunie 2023)

No comments:

Post a Comment