Friday, November 26, 2021

Grupuri muzicale: Holograf

Holograf este formația care mi-a plăcut foarte mult mai ales după ce Dan BITTMAN nu a mai apărut cu părul acela vâlvoi și cu pantaloni scurți cu picioarele lui cele păroase. Când s-a așezat Dan BITTMAN la forma de apariție scenică rezonabilă, cu întreaga lui formație, HOLOGRAF mi-a fost dat să-l văd, să-l ascult și să-l apreciez.
Deși au trecut anii, acum formația Holograf se prezintă la fel de bine ca la debutul din1985 al lui dan BITTMAN deși formația a apărut în 1977. Cei de la Holograf s-au impus cu cântece extrem de frumoase pe care publicul le-a fredonat și care au fost preluat de mulți soliști. Printre cântecele lui Holograf enumer aici: Umbre pe cer, Ochii tăi, Banii vorbesc, Dincolo de nori, Cât de departe, Ți-am luat un inel, Dragostea mea, Singur pe drum,  Să nu-mi iei niciodată dragostea, Vine o zi, Viața are gust și multe, multe altele.
I-am văzut în concert. Cei de la Holograf au capacitatea de a ține un concert singuri, cu un repertoriu excelent, cu priză la public, cu bis-uri și cu o interacțiune foarte intensă cu cei din sală. Solistul formației face toți banii, arătând că este un profesionist, care nu face rabat de la calitate.
În timp, formația a suferit modificări, unii au plecat, alții au venit. Am văzut formația cu Emilian PETROȘEL, Antoniu FURTUNĂ, Dan BITTMAN, Iulian VRABETE, Romeo DEDIU, Marius BAȚU, Emil SOUMAH și mi-a plăcut cum se sincronizau și se adaptau la cerințele publicului.








(26 noiembrie 2021)

No comments:

Post a Comment