Wednesday, November 10, 2021

Subiectul de presă

Există un adevăr de netăgăduit. Orice subiect de presă are o durată de viață de cel mult 3 zile. Este ziua în care se ia cunoștință de eveniment. Interesul este maxim în raport cu cel care furnizează primul știrea, bomba, exclusivitatea, noutatea etc.

La momentul următor, cel care o preia și o prezintă și el la interval nu mai mare de 6 ore, deja a pierdut 70% din audiența primului care a furnizat informația. După 24 de ore, numai 10% din oameni nu au auzit de ceea ce un întârziat prezintă ca noutate, dar de fapt este ceea ce altul a prezentat acum 24 de ore. Toată lumea consideră ceea ce se prezintă ca o ciorbă de burtă reîncălzită. După 48 de ore nici 5% nu mai sunt interesați, iar după 72 de ore, deja devine enervantă o prezentare a unei vechituri și cei ce fac sistematic așa ceva, dau senzația că se hrănesc cu hoituri împuțite și dispar de pe piața mass-media.


(10 noiembrie 2021)

No comments:

Post a Comment