Saturday, November 27, 2021

Adrian ENACHE cântăreț și personaj

 Pe cântărețul de muzică ușoară nu l-am mai văzut de mulți ani interpretând altceva decât chestiile acelea din reclamele de la farmacia inimii CATENA unde apărea cu Stela POPESCU, ARȘINEL, NICO și acum cu Maria DRAGOMIROIU.
L-am considerat nu o voce bună, ci o voce mare, dar totul depinde de om. Acum există negative. Acum cu mare ușurință oricine își amenajează fără efort foarte mare un studio profesional și dacă vrea, se apucă să înregistreze și să pună pe Youtube, că și de pe Youtube iese banul adevărat. Totul e să ai har , să vrei și să muncești.
El a cântat melodii precum E o nebunie, Spune-mi dacă, N-am ce să fac, Trenul cu roți albastre, Dac-aș fi, Greu de ucis, Ești o simplă amintire, Nu mai vreau să fiu cu tine, Mă întunec încet către noapte, Nu, nu, nu, De ce nu mă lași să te iubesc, Ești frumoasă, E atât de bine, Pe tine te vreau, Ești o simplă amintire, Așa că…ne distrăm, dar și multe alte cântece. 
L-am mai văzut pe artist de câteva ori pe la emisiuni de divertisment, dar sporadic. Mi-ar fi plăcut să aibă mult mai multe clipuri pe Internet căci talentul său îi permite așa ceva, dar deși am căutat să regăsesc ceva noutăți de după 2020, nu am găsit.
A colaborat cu compozitori precum Mihai CONSTANTINESCU, Dragoș DOCAN, Viorel GAVRILĂ, Cornel FUGARU, Elena CÂRSTEA, Dan TEODORESCU, PAPA Jr. Adrian ROMCESCU și mulți alții.


(27 noiembrie 2021)


No comments:

Post a Comment