Sunday, November 28, 2021

Pompilia STOIAN, o voce specială

 

Cine urmărea programele Tv de Varietăți din a doua jumătate a deceniului al VII-lea avea ocazia să o vadă pe Pompilia STOIAN, cântăreața cu voce cristal de puritate maximă, care musai cânta cântecul Pieten drag, care era bisat cu siguranță.
Pompilia STOIAN are în repertoriu cântece precum: Prieten drag, Două viori, Ninge pe strada mea, Se-nsera, Spune-mi unde, când și cum, Prima chemare, Picături de ploaie, Ploaia, Către tine aleargă dorul meu, Silence, Mama, La anii mei, Te mai iubesc și acum, Îți cer iertare, La plus belle pour aller danser, Azi iubesc și eu, Visul meu, viața mea, Green fields, O zi senină, Ding-dang, Kiss me quick, O lume-ntreagă, dar și multe altele.
A colaborat cu compozitori precum Radu ȘERBAN, Jolt KERESTELY, dar și mulți alții.
Cântecul care a făcut-o celebră pe Pompilia STOIAN a fost Prieten drag compus de Radu ȘERBAN.



(28 noiembrie 2021)




No comments:

Post a Comment