Deși catalogul Ocupațional Român - COR nu are meseria de creator de content, această meserie există și se face bani. Este locul unde se produce subcultură la greu de către persoane de o mediocritate desăvârșită, în jurul căreia roiesc sute de mii de alți mediocrii, subjugați ai Tic-Toc-ului, care se declară folosind terminologii de ei inventate aparținând unor generații greu de identificat.
Content-ul, adică tot ceea ce numim noi conținutul digital se regăsește sub formă de:
- text,
- fotografie,
- clip,
- animație,
- sunet.
Există diferite tendințe în care se înscriu toți creatorii de conținut digital, un fel de modă, iar cei ce ies în afara acestor tendințe nu au căutare, nu priomesc aprecieri de niciun fel, deci este ca și cum nu ar exista.
Dacă tendința este de a prezenta fotografii cu posteriorul, creatoarele de content vor posta poze cu posteriorul. Dacă este tendința de a posta poze rasă în cap, creatoarele de content care se vor de succes, musai se rad în cap. Imitația este cea care aduce succesul în mediul online, căci dintr-o mie de creatori de content care fac exact același lucru, trebuie să fie vre- doi-trei care îl caf foarte bine. Acum există mecanisme clare de obținere de bani din contentul creat și apreciat, căci reclamele sunt plătite doar pentru cei căutați prin contentul generat de ei. Cei neinteresanți rămân anonimi, deși au spus lucruri demne de aprecieri, într-o lume care-i exclude pe mediocrii de serviciu care stau pe device 24/24.
(07 aprilie 2021)
No comments:
Post a Comment