Faptul că 13 județe au fost anunțate că nu au niciun înscris pentru a fi programat să se vaccineze arată că Revoluția din 22 Decembrie 1989 are origini în altă parte. Succesul procesului de vaccinare depinde foarte mult de comunicare, altfel spus, de arta manipulării, căci prin comunicare se manipulează.
Există facultăți de comunicare. Dacă sunt specialiști în comunicare, ei trebuie folosiți. Acum se vede că de fapt nu a existat o strategie de comunicare, din care să se vadă avantajele vaccinării în masă.
Se zice că tonul face muzica. Atât timp cât tonalitatea nu este aceea care să genereze încredere, procesul de vaccinare va bate pasul pe loc.
Repet: trebuie luați comunicatoii specialiști, aceștia trebuie să construiască mesaje și acele mesaje să plece spre populație, nu neapărat prin mass-media, ci prin mijloace specifice comunicării de la om la om, căci influencer nu este cel de pe facebook sau tic-toc, ci acela care reușește să ajungă acolo unde nici facebook și nici tic-toc nu valorează cât două cepe degerate. La Revoluția din decembrie 1989 mobilizarea maselor s-a făcut într-un anume fel. Metoda este deci verificată, trebuie doar folosită, iar comunicatorii de specialitate sunt vitali. Oamenilor trebuie să li se vorbească pe limba lor, cu respect, cu calm și cu înțelepciune. Norodul nu este tagma jefuitorilor, cum bine a zis Tudor VLADIMIRESCU.
(27 aprilie 2021)
No comments:
Post a Comment