Wednesday, August 1, 2018

365 împotriva României: Theodor PALEOLOGU copilul răsfățat al tatălui său

Theodor PALEOLOGU este profilul de politician care probează 100% proverbul: spune-mi cu cine te înfrățești, ca să spun cine ești. El este omul crescut la umbra tatălui său, Alexandru PALEOLOGU. El este un om cu oarecare deschidere, dar cred că nu la acel nivel care mi-ar fi convenit mie, mai ales că accesul la marea cultură nu i-a fost restricționat datotită limbilor străine cunoscute. Tânărul Theodor PALEOLOGU a preferat să intre în diplomație, călcându-i pe urme lui tăticu. A intrat și în politică, dar nu a fost un liberal tradiționalist așa cum a fost tăticul său. El a intrat în PDL, a plecat din PDL și s-a dus spre Partidul Mișcarea Populară, urmând-o pe Elena UDREA și mai apoi pe Traian BĂSESCU.
El a publicat o serie de lucrări. Eu nu citesc cărți scrise de Theodor PALEOLOGU doar pentru că este băsist și mai ales că s-a întovărășit cu Emil BOC ca premier și el Theodor PALEOLOGU ca ministru al culturii. În zona culturii nu sunt bani, dar și puținii bani existenți ar fi trebuit să se facă ceva care să se vadă. Eu mă gândeam că Theodor PALEOLOGU ar fi trebuit să aibă o listă de priorități și să o urmărească, să se vadă ceva concret. Nu am văzut și mi-a părut rău. 

(01 august 2018)

No comments:

Post a Comment