Saturday, June 25, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Iulia ALBU

Iulia ALBU este absolventă strălucitoare a UNARTE și absolventă a Facultății de Drept de la Universitatea București. 
Iulia ALBU este o femeie înaltă la cei 176 cm ai ei.
Iulia ALBU poartă numele fostului soț, celebrul designer de încălțăminte Mihai ALBU.
Iulia ALBU și-a căpătat notorietatea în televiziune prin aparițiile ei cu o găină.
Iulia ALBU are emisiunea la tv I.A. cu stil, I.A. fiind prescurtare de la Iulia ALBU, bănuiesc.
Iulia ALBU m-a dezamăgit prin modul absurd de a face poliția modei pe la emisiuni tv.
Iulia ALBU m-a dezamăgit prin verdictele ei cu minus infinit, deși venea cu găina.
Iulia ALBU m-a dezamăgit prin notele și argumentele de la emisiunea Bravo ai stil.
Eu înțeleg să dau din mine tot felul de judecăți în ale modei, dacă eu aș fi cineva în zona de modă, adică:
- aș avea o casă de modă,
- aș fi un brand,
- aș avea parade de modă la Milano, Paris, New York, realizate din banii mei,
- aș lansa în fiecare an linii de modă,
- aș avea o revistă a mea de modă,
- aș avea 200 de salariați,
- aș angaja cele mai tari modele pentru paradele organizate de mine.
Cum nu fac așa ceva, tac. Atunci, mă întreb, cum biata Iulia ALBU, care e doar absolventă de UNARTE și nu practică avocatura ca absolventă de drept, își dă cu părerea în zone pe care nu a dovedit practic a les gestiona prin afaceri proprii. Îmi aduc aminte cum Zina DUMITRESCU avea puncte de vedere. Numai că Zina DUMITRESCU avea realizări concrete și era un nume prin realizările ei, așa cum este și cazul lui Cătălin BOTEZATU. Iulia ALBU este doar o imagine a ceva, despre ceva. Aștept să văd o linie de modă a lui Iulia ALBU. Altfel rămân în continuare dezamăgit. Pe vremea mea am întâlnit evaluatori de proiecte care nu realizaseră niciodată o ofertă de proiect, nu câștigaseră niciodată un proiect, dar evaluau proiectele altora și ceea ce era cel mai nasol, era că discutau de pe poziția nu de evaluatori, ci de pe poziția celor care îi au pe toți elaboratorii de proiecte, la degetul lor cel mic. Rușine, lor!
Eu dacă mă consideram foarte  bun, aș fi abandonat numele de IVAN, să nu creadă lumea că nu am personalitatea mea, că mă folosesc de notorietatea soției. Trecutul se lasă în spate cu totul.




(26 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment