Wednesday, June 29, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Codin MATICIUC

Codin MATICIUC este un bărbat tânăr, de 42 de ani.
Codin MATICIUC este un bărbat de 170 cm înălțime.
Codin MATICIUC are porecla  nedreaptă de Poponeț.
Codin MATICIUC este om de afaceri de succes.
Codin MATICIUC este absolvent al Facultății de Drept de la Universitatea Româno Americană.
Codin MATICIUC scrie cărți de literatură.
Codin MATICIUC are casă de producție filme.
Codin MATICIUC face filme.
Codin MATICIUC este producător.
Codin MATICIUC este și actor.
Codin MATICIUC are o fundație cu care face acte caritabile.
Codin MATICIUC este tătic de doi copii, unul al lui și unul al iubitei sale.
Până acum câțiva ani, Codin MATICIUC era luat în balon de lumea mondenă a capitalei dar și de jurnaliști. În ultimul timp, Codin MATICIUC, prin ceea ce face, arată că este mai mult decât băiatul de bani gata care doar merge la petreceri.
Dacă m-a dezamăgit cu ceva, Codin MATICIUC m-a dezamăgit că-și dispersează eforturile în multe direcții, ceea ce este rău pentru un tânăr care vrea să facă ceva. În opinia mea, prover=bul că nu poți ține doi pepeni într-o mână, este sfânt. De aceea eu nu m-am lansat în a avea mai multe specializări. Nu am făcut decât o facultate. Nu am făcut decât un doctorat. Nu m-am dus decât într-o zonă de cercetare foarte strâns legată cu munca mea de o viață, aceea de programator. Am scris cărți, dar de programare. Am făcut un film didactic, dar despre cum se face un program în limbajul de asamblare ASSIRIS.
De aceea mă dezamăgește Codin MATICIUC. El se împrăștie spre multe zone, deși resursele lui sunt limitate. Și pentru el ziua are tot 24 de ore. Și pentru el, a scrie o pagină chiar dacă ar dicta-o, tot vreo două ore îi ia, căci el trebuie să gândească acel conținut. Și dacă face pe actorul, tot timp înseamnă. În plus, Codin MATICIUC are și o viață mondenă efervescentă, care și ea necesită timp. 
Ca să nu mai fi dezamăgit de Codin MATICIUC, ar trebui ca în următorii 5 sau 10 ani să-l văd că face un singur lucru. Să zicem că scrie romane polițiste. Dar să nu mai facă și altceva. Să zicem că va juca SHAKESPEARE, dar să nu mai joace și altceva, să nu scrie, să nu picteze și s-o lase mai moale cu prezența sa la petreceri. Dacă nu va canaliza eforturile sale doar într-o singură direcție, se va trezi la 60 de ani că a făcut de toate și nimic.


(30 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment