Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Andreea MARIN

Despre Andreea MARIN cine vrea să scrie de bine, scrie de bine.
Despre Andreea MARIN cine vrea să scrie de rău, scrie de rău.
Despre Andreea MARIN cine vrea să bârfească, bârfește.
Eu nu mi-am propus să scriu despre Andreea MARIN decât ceea ce am perceput eu din punctul de vedere al dezamăgirii pe care mi-a produs-o.
Andreea MARIN nu m-a dezamăgit de cum făcea emisiunea Surprize surprize. 
Andreea MARIN nu m-a dezamăgit nici cu rețetele ei de prăjituri vegane.
Andreea MARIN nu m-a dezamăgit nici că a avut un dialog la scenă deschisă cu rivala sa.
Andreea MARIN nu m-a dezamăgit nici pentru incidentul cu biletele de la spectacolul cu GHEORGHIU.
Andreea MARIN nu m-a dezamăgit nici pentru ieșirile ei publice șterse, neinteresante și nesemnificative.
Andreea MARIN  m-a dezamăgit că femeie foarte deșteaptă fiind din moment ce a terminat cea mai grea facultate din România și aici mă refer la Facultatea de Calculatoare, a lăsat o meserie unde avea toate resursele să fie strălucitoare, pentru a intra în lumea televiziunii unde este a zecea spiță la căruță și trebuie să se reinventeze de fiecare dată, de cele mai multe ori nereușindu-i.
Andreea MARIN nu m-a dezamăgit și când a acceptat să fie în juriul la o emisiunea de la PRO TV numită Uite cine dansează. Mai avea să fie acolo în juriu și Ștefan BĂNICĂ Jr și tacâmul era complet. La statutul său, chiar dacă arăta că este o divă și trece peste orice, prezența acolo nu i-a făcut un serviciu, ci un deserviciu.
Pe mine nu mă interesează relațiile lui Andreea MARIN. Pe mine nu mă interesează ce face fiica lui Andreea MARIN. Pe mine nu mă interesează că acum 1.000 de ani fostul soț o cârpea pe Andreea MARIN. Pe mine mă interesează ca Andreea MARIN să facă lucruri interesante, să scrie o carte, să prezinte un spectacol, să facă fapte caritabile, dar să nu se laude cu ele. ea a ales acest drum și mă dezamăgește că nu se ține de el și din când în când, ca lumea să n-o uite, mai vine cu câte o mică bombiță media și apoi iar dispare, căci pe ea o interesează imaginea.
Andreea MARIN m-a dezamăgit că deși ea moderează emisiunea NU SE POATE pe TVR2, arată prin comportament că SE POATE face lucruri nesemnificative cu ghiotura și ea le face.
Aștept pe absolventa de Calculatoare Andreea MARIN să ne arate ceea ce geniul său este în stare!

(29 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment