Monday, June 27, 2022

Un loc încărcat de istorie: BALCHIK

 Deși am fost de nenumărate ori în Bulgaria și deși am trecut de nenumărate ori prin BALCHIK, am amânt vizitarea Castelului Reginei Maria a României din BALCHIK. În anul 2021 am decis să aloc o zi vizitării Castelului. Eram cazat în Kavarna și de acolo până la BALCHIK nu sunt 25 km.
Spre surpriza mea, Castelul este o construcție impunătoare, foarte bine poziționat, zona este absolut superbă.  este bine întreținut și se păstrează acolo foarte multe elemente care au aparținut reginei.




























































































Există documentație în limba română. Există și o parcare generoasă. Gazdele sunt foarte atente și consider că din punct de vedere managerial, totul este perfect. 

(28 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment