Saturday, June 25, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Mihaela RĂDULESCU

Mihaela RĂDULESCU a fost și ea cineva în televiziune. Avea emisiune duminica la oră de maximă audiență, cu invitați de marcă. Mihaela RĂDULESCU știa să ducă emisiunea bine, iar întrebările ei erau interesante și lumea se uita le ceea ce ziceau invitații. Aș zice că Mihaela RĂDULESCU era o vedetă.
Nu spun nimic despre mariajul lui Mihaela RĂDULESCU cu Ștefan BĂNICĂ Jr.
Nu voi spune nimic despre conflictul lui Mihaela RĂDULESCU cu Andreea MARIN
Nu voi spune nimic despre operațiile estetice ale lui Mihaela RĂDULESCU, căci lumea e rea.
Nu voi spune nimic despre relația lui Mihaela RĂDULESCU cu Felix BAUMGATNER.
Am apreciat la Mihaela RĂDULESCU că și-a realizat visul de a fi mamă.
Mihaela RĂDULESCU a luat decizia să se stabilească la Monaco. A fost opțiunea ei. Și eu m-aș stabili în Coreea de Nord dacă mi-ar da mâna, dar sunt mult prea calic și nu-mi permit. Cineva a supărat-o pe Mihaela RĂDULESCU dacă a decis să plece din Ro și să plece să sufere la Monaco de dragostea plaiurilor sale cele moldave. 
Ea a scris o scrisoare pe care a publicat-o și din care eu redau un fragment.
Plec supărată pe ţara mea, plec dezamăgită de breasla mea, plec scârbită de o presa mondenă jegoasă, plec îndurerată că nu mai pot ajuta nişte oameni care s-au bazat pe mine ani de zile, plec hotărâtă ca măcar fiului meu să-i fac dreptate, plec promiţându-le părinţilor mei prea trişti de atâta vreme, că vor zâmbi din nou. Plec cu milă şi mirare pentru toţi proştii care m-au hulit şi m-au jignit – mă-ntreb sincer, ei cu ce s-au ales ?
Este o scrisoare de adio, radicală și în termeni extrem de duri, care nu lasă să se înțeleagă că drumul este cu întoarcere, deși Mihaela RĂDULESCU a revenit de mai multe ori în țară, inclusiv în emisiuni ca jurat și chiar a stat la aceeași masă de jurat alături de Andreea MARIN.
M-a dezamăgit Mihaela RĂDULESCU căci în scrisoarea sa a spus că pleacă supărată pe țara ei. Cum să spui o asemenea tâmpenie? Țara ta nu are cum să te supere, fato! Tu trebuie s-o iubești și dacă nu ești în stare s-o iubești, atunci, taci dracului, nu te da în stambă! Cine ești tu ca România să-ți fie șie, recunoscătoare? Care a fost sacrificiul tău, față de țara ta, Mihaela RĂDULESCU? 
M-ai dezamăgit cu textul acesta, text bolduit de mine, text  care a anulat în ochii mei, tot ce ai făcut.


(26 iunie 2022)


No comments:

Post a Comment