Friday, June 24, 2022

Sindromul MLFA

După pandemia generată de COVID 19, eu am făcut o descoperire epocală și lumea științifică va trebui să mi-o recunoască rapid, necondiționat și tacit. Este vorba de sindromul MLFA. 
Am desfășurat cercetarea științifică pe un lot semnificativ de persoane atinse de acest sindrom în intervalul 21 - 25 iunie când în spațiul carpato-danubiano-pontic s-a manifestat violent.
Imediat ce s-a anunțat că David POPOVICI a câștigat prima medalie de aur de la Campionatul mondial de înot de la Budapesta, au izbucnit  manifestările sindromului MLFA. Am avut ezitări în a defini ceea ce am văzut ca manifestări ca fiind un sindrom, căci eu nu am studii medicale și este riscant să mă bag într-un domeniu unde sunt pe nisipuri mișcătoare. Mi-am adus aminte de prietenul meu Emil M. care mi-a zis că în vremurile de demult, babele ziceau:
- Maică, ai văzut, a intrat dracul în femeia aia!
Acum, pentru aceleași manifestări, medicul zice:
- Femeia aceea,  are un sindrom.
Așa că, mă poziționez și eu pe poziția babelor, dar voi folosi un limbaj modern. În loc să spun că a dat dracii peste lotul studiat, spun că este vorba de sindromul MLFA. Să traduc. Sindromul MLFA este acela care se manifestă prin a zice că îți asumi  Mândria de a te Lăuda cu ceea ce a Făcut Altcineva.
David POPOVICI a făcut un lucru excepțional.
Numai David POPOVICI trebuie să se mândrească cu cele două medalii.
Părinții lui David POPOVICI trebuie să fie mândri că au un astfel de fiu.
Cei care l-au antrenat pe David POPOVICI trebuie să fie mândri că metodele lor au date rezultate.
Noi ceilalți, trebuie să spunem că David POPOVICI este un om excepțional, este un fenomen, este legendar, este un dar al lui Dumnezeu și atât. dacă ne mândrim, trebuie să ne mândrim cu ceea ce am făcut noi. 
Nu avem să ne mândrim că nu avem un proiect de țară.
Nu avem să ne mândrim că nu trecem la zona euro în următoarele 500 de ani.
Nu avem să ne mândrim că am rămas la sub 1.000 km autostradă.
Nu avem să ne mândrim cu rezultatele de la evaluarea națională.
Așa, că ciocu' mic. Sindromul MLFA este al naibii de periculos și contagios!
Mircea BADEA și Cristian Tudor POPESCU au remarcat corect aberația celor ce manifestă sindromul MLFA.


(25 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment