Saturday, June 25, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: ROXEN

Despre ROXEN nu am prea multe de zis. 
Ea a participat la ediția din 2021 a EUROVISION la semifinale, dar cu cele 85 de puncte ale ei, nu s-a calificat, căci locul 12 nu este pentru calificare, din semifinale pleacă în finale doar primii șase.
Nu am ce-i reproșa lui ROXEN. Ea, sărăcuța a cântat.
Ea sărăcuța a făcut ceea ce i-a zis regia. Numai că la TVR totul se petrece ca în secolul trecut și penuria de idei și-a spus cuvântul. Cu coregrafia aceea, cu soundul acela, nu exista nicio șansă pentru biata ROXEN de a trece de semifinală. Nici eu nu aș fi trimis-o în finală. Păarcă juriile de specialitate sunt surde și oarbe, nu aud și nu văd ce se petrece în lume, ca să impună acel standard care să ne scoată din anonimat.
I-am urmărit câteva clipuri ale lui ROXEN și nu am căzut în șpagat, dar nici pe spate. Are piese interesante, dar cred că a exagerat la Inimă nu fii de piatră cu îmbinarea dintre melodia clasică cu elementele de rap și cu ritmul acela sacadat și repetitiv. Ca interpret, ROXEN are evoluții corecte.
Dar să nu mai o laud pe ROXEN, căci a făcut câteva mișcări care m-au dezamăgit.
Când cineva îți oferă spațiu de emisiune și trebuie drămuit acel timp ca să scoată în evidență calități, talent și puterea de muncă. Ori această ROXEN s-a apucat să vorbească de depresie, de dezamăgiri, de momente critice. Milă nu a stârnit, compasiune nici atât, căci ROXEN la 22 de ani ai ei, cu succesul avut, nu mai știu eu ce timp i-a rămas ca să cadă în stări negative, dar acum e la modă să ai depresie, să suferi, să fii în pragul unor decizii ireversibile, căci notorietatea negativă face și ea bine la conturarea personalității, cred unii în mod cu totul nejustificat. 
ROXEN m-a dezamăgit că nu-și gestionează bine cariera și succesul, atât cât a fost el în 2021 cu participarea la EUROVISION.



(26 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment