Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Tudor BARBU

Tudor BARBU este jurnalist.
Tudor BARBU are o emisiune la B1TV.
Tudor BARBU a fost membru PP-DD.
Tudor BARBU a fost membru al partidului Conservator.
Tudor BARBU a fost membru PNL și mai este încă.
Tudor BARBU a colaborat foarte strâns cu Dan DIACONESCU.
Tudor BARBU a intrat în parlament pe listele partidului lui Dan DIACONESCU.
Tudor BARBU are opțiuni patriotice clare.
Tudor BARBU m-a dezamăgit prin diferența de comportament pe care a avut-o ca senator și cea pe care o avea înainte dar și acum, de jurnalist. Nu am apreciat niciodată pe acei oameni care dacă sunt puși pe o funcție sau îmbracă o anumită haină, se schimbă la 180 de grade.
Îmi aduc aminte că aveam un coleg care timp de 33 de ani mi-a zis Neluțu și în ziua în care el a devenit profesor universitar, iar eu rămăsesem pentru o zi conferenția, mi s-a adresat cu domnule IVAN. A doua zi am primit și eu numirea de profesor universitar, căci ceremonia a fost derulată pe două zile. În prima zi au primit numirile într-un cadru festiv cei cu numele de la A la H, iar în ziua următoare, au primit numirile, în același cadru festiv, cei de la litera A la litera Z. Așa că știu pe pielea mea ce și cum și de aceea sunt dezamăgit pe Tudor BARBU.
Noi românii, avem niște proverbe, dintre care cel care se referă să nu uiți de unde ai plecat, să nu-ți uiți nici limba și nici portul, mi se par esențiale. Noi mai zicem: a fi om, e lucru mare, a fi prost, nu-i de mirare.
Acum Tudor BARBU chiar dacă se tăvălește pe jos în politețuri și jură că el este un om modest, nu-l cred, căci așa de distant, de prețios, de cu nasul pe sus când era senator n-am mai văzut făptură și nu cred că este în străfundurile lui altfel. Lupul își schimbă părul, dar năravul ba.





(29 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment