Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Raluca BĂDULESCU

Pe Raluca BĂDULESCU am văzut-o într-un mall în vremurile în care arăta cu totul altfel. Era în compania unui bărbat care arăta de nota 10 și o doamnă de lângă mine și-a exprimat o anumită mirare. Eu nefiind la curent cu ce este în lumea mondenă bucureșteană nici nu știam că există Raluca BĂDULESCU și nici cu cine este căsătorită. Anii au trecut și am revăzut-o pe Raluca BĂDULESCU în juriu la showul tv Bravo ai stil.
Raluca BĂDULESCU nu lucrează în domeniul modei.
Raluca BĂDULESCU nu dansează.
Raluca BĂDULESCU nu cântă.
Raluca BĂDULESCU nu joacă teatru.
Raluca BĂDULESCU nu scrie romane.
Raluca BĂDULESCU nu joacă în filme.
Raluca BĂDULESCU nu pictează.
Raluca BĂDULESCU are calitatea de evaluator într-o emisiune tv, în compania unor persoane care lucrează în domeniul modei.
În vremea studenției mele, profesorul meu, Constantin DINESCU mi-a zis:
- Bă, IVANE, niciodată să nu vorbești despre ceea ce nu știi! Adică despre ceva despre care nu ai citit și despre ceva unde nici n-ai lucrat practic, să nu deschizi gura!
În acest context, nu am avut aprecieri și mai ales mi-am exprimat dezamăgirea față de toți cei care fac afirmații despre chestii unde se află pe nisipuri mișcătoare. Eu apreciez designerii care au prezentări de modă plătite de ei nu primite cadou, care își plătesc manechinele, care produc și vând haine, nu cârpe și care au profit din activitatea lor. numai pe aceștia îi apreciez în jurii de modă. Ceilalți mă dezamăgesc. De aceea nici nu mă uit la acele emisiuni, mai ales când includ în lista celebrităților doar persoane anonime.

(28 iunie 2022) 

No comments:

Post a Comment