Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Horia MOCULESCU

Compozitorul Horia MOCULESCU ar fi trebuit să rămână în mintea mea ca autor al unor melodii precum De-ai fi tu salcie la mal , Primăverii n-ai ce-i face, Păi de ce?, Fir de busuioc , Azi nu voi putea dormi , Noi în anul 2000, Cine știe, el rămâne ca dezamăgire prin discursurile prea lungi pe la diferite emisiuni tv și prin interminabilele scandaluri cu Mariana MOCULESCU, ambii soți spălându-și rufele, deloc curate, în televiziuni.
Horia MOCULESCU este acum un bărbat de 85 de ani. Să-i dea Dumnezeu sănătate!
Mariana MOCULESCU are 54 de ani. Împreună au o fetiță, pe care nu au evitat să o introducă în povestea lor, nu direct, dar supărător pentru cineva care privea din exterior ce se întâmplă.
Îmi aduc aminte că eram copil când a debitat Horia MOCULESCU și era un tip subțirel, îmbrăcat în negru, care se mișca bine pe scenă și cânta și la pian.
Nu voi spune nimic despre aparițiile lui Horia MOCULESCU de zece ani încoace. Dar despre aparițiile lui Horia MOCULESCU de până la vârsta de 75 de ani îmi permit să scriu, că atâți ani am eu acum și deci dacă-l analizez pe Horia MOCULESCU, mă analizez pe mine.
A fost o perioadă în care Horia MOCULESCU era pe cai mari, căci opțiunile sale politice, nedeclarate, dar intuite, îi suflau în pânze. Când omul are puterea, de cele mai multe ori nu știe ce să facă cu ea. Și Horia MOCULESCU mi-a arătat din plin că nu știa ce să facă cu ceea ce i se oferise ca poziție în televiziune. El avea o emisiune pe TVR2 și era dominator. Se zice că la umbra copacilor mari nu crește nimic. Așa era și cu Horia MOCULESCU. El ocupa 80% din emisiune și ceilalți aveau numai firimituri, deși raportul trebuia să fie Horia MOCULESCU 10% și restul 90%, căci în emisiune se lansau tinere talente.  Dar să-l las în pace pe Horia MOCULESCU că are el alte probleme de rezolvat și eu trebuie să-mi văd de treburile mele, căci dacă stau să despic firul în patru, nu mai termin niciodată și zău, parcă sunt altele de făcut.



(28 iunie 2022) 

No comments:

Post a Comment