Saturday, June 25, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Anda ADAM

Anda ADAM este cântăreață și am apreciat la ea dorința de a se afirma. A venit cu cântece interesante. În clipuri, se vede că acordă atenție detaliilor. Am apreciat foarte mult când am văzut că îmbină cariera cu viața personală și faptul că are o fetiță, a dovedit că Anda ADAM știe să fie un om complet, adică și artistă și mamă. Nu mă interesează restul, căci fiecare om, în relațiile cu ceilalți are și urcușuri și coborâșuri, iar atunci când stai să asculți povești de viață, riști să ai atitudine partizană.
Eu intru pe Youtube și ascult cântece precum: Nu mă lăsa așa, Dacă ar fi, Mă înnebunește, Americana, Amo, În altă lume, Sufletul meu,dar și altele, căci are muzică bună, voce caldă, dicție corectă. 
Anda ADAM este un nume. Am vorbit frumos despre Anda ADAM .i apare firecs întrebarea, cu ce m-a dezamăgit pe mine Anda ADAM?
În decembrie 2021 Anda ADAM a plecat la munte, în Poiana Brașov să petreacă sărbătorile. Acolo, din cauza copiilor s-a iscat un scandal și Anda ADAM s-a ales cu zgârieturi pe față.
M-a dezamăgit Anda ADAM pentru că la 41 de ani ai ei, ar fi trebuit să știe că părinții nu intră în certurile copiilor. Copiii se ceartă acum și după două minute se împacă. Părinții care se ceartă nu se mai împacă niciodată. M-a dezamăgit că s-a implicat în cearta copiilor, dând senzația că are nevoie și de notorietate negativă, care se obține prin scandaluri. La anii ei, Anda ADAM nu avea nevoie de așa ceva, căci are o carieră în spate și este cântăreață de succes. În plus, are un copil și e mamă, lucru de apreciat.
M-a dezamăgit Anda ADAM că nu a dus totul până la capăt. A fost zgâriată. Trebuia să depună plângere penală. Agresoarea trebuia să intre la pușcărie. Dacă te apuci să mănânci un c-c-t, mănâncă-l până la capăt, altfel dau senzația că ți-a plăciutr și doar ai vrut o furtună într-un pahar cu apă rece.

(26 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment