Monday, June 27, 2022

Drumul pana la Tebea


Ca să ajungi la Țebea nu este greu. Ca să nimerești în Țebea este foarte greu. Semnele care anunță Țebea nu sunt așa de vizibile. Acum mulți ani, la o benzinărie On my way! de la câțiva Km de la ieșirea din Țebea era o tablă ruginită care anunța că am ieșit din Țebea. În anul 2021, fixând pe telefon ca reper Țebea, am fost avertizat de telefon că am intrat în acestă localitate. Am fixat ceea ce mă interesa și cu foarte mari dificultăți, am ajuns la mormântul lui Avram IANCU













 Cred că cei din Țebea ar trebui să dea dovadă de mult mai multă inițiativă și de mai mult respect față de acest loc istoric și să procedeze ca atare. Nu am o explicație de ce la Țebea nu am găcit un muzeu dedicat lui Avream IANCU. Nu am găsit explicație de ce în dreapta străzii unde există poarta de la intrarea monumentului există o crâșmă. Dar așa sunt oamenii, căci dacă ei sunt mici și neînsemnați, trebuie musai ca totul în jurul lor să fie mic și neînsemnat.


(28 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment