Wednesday, June 29, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Bia KHALIFA

Bia KHALIFA este un personaj.
Bia KHALIFA se vrea o prezență.
Bia KHALIFA este vlogger.
Bia KHALIFA compune muzică și texte.
Bia KHALIFA are 8 clase.
Bia KHALIFA dorește să se simtă cultă.
Bia KHALIFA meditează.
Bia KHALIFA merge la Mc Donald.
Bia KHALIFA nu știe cine este Ion ILIESCU.
Bia KHALIFA a aflat că Nichita STĂNESCU e băiat.
Bia KHALIFA este persoana care face descrieri complete la operațiile pe care le-a făcut.
În comparație cu alte vedete, Bia KHALIFA este un om corect, care știe să se prezinte și care nu are nicio reținere în a spune ce transformări a făcut sau va face, spune clar cum stau lucrurile, fără să ascundă nimic, lucru care o face să fie o persoană agreabilă.
La un interviu, Bia KHALIFA a făcut remarca asupra frumuseții sale. Eu trebuie să fiu lăsat să apreciez. Nu-mi place să mi se sugereze nimic. Eu trebuie să fac evaluările. Am cunoscut niște persoane care mă trăgeau de mânecă făcând remarci dintre cele mai neprevăzute. Eu trebuie să fiu lăsat să fac evaluarea, nu să mi se spună ce să fac.
Bia KHALIFA este exponenta unei generații și a devenit model pentru multe tinere care doresc să evolueze după tiparul creat de ea. Noi cei care venim din comunism avem impresia că doar având o diplomă universitară sau numai lucrând în uzină sau în agricultură se trăiește decent. Adevărul este altul. Vedem zi de zi tineri pe bicicletă sau pe trotinetă cu geanta în spate ducând produse culinare clienților și acest mod de a munci este important, cinstit și eficient.
Pe mine, Bia KHALIFA m-a dezamăgit doar pentru faptul că nu lasă pe alții să spună că este frumoasă, ci o ia înaintea tuturor, căci așa rezultă din interviul în care caută să lămurească acel HI de pe telefonul mobil, provenit de la Tristan TATE.
Haz de necaz este un exemplu care o definește pe Bia KHALIFA, dar trebuie apreciat că acest clip este profesional și nu oricine are acces la așa ceva. faptul că are 1.370 vizualizări acest clip spune ceva.
Puta Ama are 91.328 vizualizări.
Gin Tonic are 26.502 vizualizări.
Trendsetter are 2.217 vizualizări.
MC Trufe are 1.965 vizualizări.
Bia KHALIFA are alături o echipă care o susține și-i asigură nivelul de calitate pentru clipurile pe care le realizează și versurile ei nu sunt cu mult mai diferite de textele pe care le cântă pe la posturile de folclor și sunt creații de apartament, de serie. Dacă nu ar fi apărut la i-UMOR sau dacă nu ar fi avut apariții legate de discuții cu diverse persoane, sunt sigur că Bia KHALIFA are clipuri interesante. Folosește cuvinte foarte tari, directe, fără ocolișuri. Mă și mir cum pe Youtube.com sunt acceptate acest fel de clipuri, care nus deloc educative. Mă întreb de ce CHELOO  s-a ridicat de la masă, căci rap face și Bia KHALIFA. Mă ro, un altfel de rap, dar tot rap se numește și exprimă o realitate fără a fi artificială, cred. Trebuie urmărită!



(29 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment