Saturday, June 25, 2022

Am vizitat și încă vizitez BULGARIA

Am efectuat prima mea vizită în Bulgaria în anul 1969  când am fost la Varna și la Nisipurile de Aur, plecând de la Costinești unde eram în vacanță într-o tabără studențească.
Următoarele vizite le-a efectuat la Ruse de mai multe ori, fie cu colegii din Centrul de calcul, fie cu colegii de la Școala Generală 194, fie în primăvara anului 1977 când am însoțit un grup de studenți de la facultatea de Cibernetică, excursia fiind prilejuită de împlinirea a 100 de ani de la Războiul de independență. Am vizitat orașele Ruse, Plevna, Grivița, Veliko Tîrnovo.
A urmat o pauză, dar după aceea, începând cu anul 2007 am efectuat anual excursii în Bulgaria pentru că:
- serviciile sunt de calitate excepțională,
- prețurile sunt foarte bune,
- localitățile vizitate sunt extrem de interesante.
De pe litoralul bulgăresc am vizitat localitățile: Kavarna, Balcik, Sunny Beach, Nisipurile de aur, Varna, Nessebar, Burgas, Sozopol, Primorsko, Tzarevo.
În interiorul Bulgariei am vizitat localitățile: Ruse, Plevna, Sofia, Plovdiv, Blagoevgrad, Veliko Tîrnovo,  Lovech, Vratsa, Belogradcik, Lovech, Gabrovo, Stara Zagora, Melnik, Chepelare, Borovets, Dupnitsa, Bansko, Rila, Velingrad, Etropole, Hiharya, Gabrovo, Kazanlâk, Byala, Chirpan, Sf. Constantin și Elena, Markovo.
Drumurile sunt foarte bune. Bulgarii știu să facă turism. Au soluții bune pentru români, căci multe hoteluri au instrucțiuni în limba română. 
Se vede că managementul este foarte bun. Au proceduri bine definite și le aplică.




(25 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment