Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Robert TURCESCU

Din câte știu, Robert TURCESCU este piteștean de-al meu. Nu mă împiedică acest lucru să fiu dezamăgit de Robert TURCESCU.
Prima dezamăgire pe care mi-a produs-o Robert TURCESCU a fost afilierea cu băsismul cel mai înfocat.
A doua dezamăgire pe care mi-a produs-o Robert TURCESCU este legată de faptul că a moderat vizibil partizan întâlnirea dintre Traian BĂSESCU și Mircea GEOANĂ, ceea ce a făcut ca încă 5 ani să trăiesc în cea mai neagră teroare din istoria României, căci însuși Traian BĂSESCU a recunoscut că sub mandatele sale s-a instaurat aici statul mafiot.
A treia dezamăgire pe care mi-a produs-o Robert TURCESCU a fost acel moment cu rucsacul din anul 2014, când a jucat acea scenă penibilă, pe care n-a crezut-o nimeni când a zis că a venit să se spovedească. Era doar o lovitură de presă într-un delicat al lui Traian BĂSESCU, când Robert TURCESCU trebuia să salveze niște aparențe.
A patra dezamăgire pe care mi-a produs-o Robert TURCESCU a fost atunci când pe poziția de parlamentar făcea pe prețiosul, care deține lumea la degetul lui cel mic de la piciorul stând, când în realitate nu era așa, el nefiind altfel decât îl știam dinainte, adică un tip superficial, limitat și fără o strategie de a evolua în meserie.
A cincea dezamăgire pe care mi-o produce Robert TURCESCU este aceea că el nu-și dă seama că este uzat moral, că nu mai corespunde timpurilor pe acre le trăim, căci băsismul lui a apus de mult timp și locul lui ete la lada de gunoi a istoriei. El ca săpător de șanțuri este excepțional sau ca măturător de rigole, dar ca om de televiziune, printre tinerii deosebit de valoroși și mobili care sunt acum, este ca o relicvă descoperită într-un mormânt al faraonilor de acum 4.000 de ani.
Nu am zis nimic despre penibila apariție a lui Robert TURCESCU pe poziție de cântăreț. Eroarea lui a fost aceea că a crezut că i se potrivește și acest element, deși chestia cu harul îi este străină.


(28 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment