Tuesday, June 28, 2022

Un loc de basm: KRUSHUNA



Când am vizitat KRUSHUNA încă mai exista cascada de la BIGĂR despre care părerile erau împărțite. Ca să se rezolve dilema, cascada s-a auto-distrus și s-a încheiat și problema localnicilor de acolo și a proprietarilor de moteluri care nu erau în stare să pună plase de țânțari la ferestre etc. etc. etc.
La KRUSHUNA este o cascadă cam tot în felul celei de la BIGĂR dar despre care numai eu am citi și am găsit-o frumoasă, interesantă și specială. Cascada de la BIGĂR era considerată cea mai frumoasă din lume. Așa o fi fost.

















La KRUSHUNA am băut cea mai bună limonadă din viața mea. Avea lămâie, avea mentă, avea miere și toate din belșug. Era făcută ca la carte, nu un fel de pipi cum se servește pe bd. DECEBAL pe la terasele din București, unde toți caută să te jegmănească fără pic de rușine.
 (28 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment