Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Ioan GHIȘE

Ioan GHIȘE este informatician.
Ioan GHIȘE a absolvit Facultatea de Matematică.
Pe Ioan GHIȘE l-am întâlnit în Brașov la niște prieteni comuni, când era profesor la Liceul de Informatică, fiind coleg cu soția gazdei unde mă aflam în vizită. Atunci mi-a creat impresia unui tip foarte deștept, așezat și care știa informatică. Avea ochii extrem de vioi și de strălucitori.
Despre Ioan GHIȘE primarul nu am ce să spun că eu nu sunt din Brașov și dacă ar fi făcut ceva cum a fost cu Sibiul oraș european în vremea lui IOHANNIS primarul, probabil mi-aș fi reamintit ceva, dar așa, nu.
Despre Ioan GHIȘE deputatul, de asemenea, nu am nimic de zis, că nu am auzit de o lege care să-i poarte numele și de ale cărei efecte să beneficiez și eu, vai de capul meu...
Știu doar că Ioan GHIȘE m-a dezamăgit că pe perioada cât a fost parlamentar între 2008 - 2016 apărea la televizor și era omul care le știa pe toate și nimic. Era doar o prezență, care uneori mai polemiza cu câte unul dintre parlamentarii de stânga, căci el era liberal, dar se oprea la timp, fără a depăși niște limite.
Ioan GHIȘE m-a dezamăgit că matematician fiind, sunt sigur că a făcut teoria probabilităților și teoria riscurilor și dacă aplica 1% din ceea ce a învățat în facultate nu se găsea în situația de-a dreptul jenantă să piardă la vot în 29 iulie 2014 în fața lui Klaus IOHANIS la președinția PNL. IOHANNIS a obținut 1334 de voturi și Ioan GHIȘE a obținut 144 de voturi, adică de 10 ori mai puțin. Era scuzabil dacă unul obținea 700 de voturi și celălalt 900 de voturi. Argumentul cu teoria riscului era subțire. La această diferență, dezamăgirea mea era cruntă față de Ioan GHIȘE.



(29 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment