Tuesday, June 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Aurelian PAVELESCU

Ca să fiu cinstit până la capăt, nu l-am înțeles pe Aurelian PAVELESCU.
Ca să mă mențin în limitele adevărului, nu știu ce strategie are Aurelian PAVELESCU. 
Ca să nu exagerez de niciun fel, l-am privit cu mare atenție pe Aurelian PAVELESCU.
Aurelian PAVELESCU a fost membru PNL.
Aurelian PAVELESCU a fost membru PD.
Aurelian PAVELESCU a devenit membru PNȚCD.
Aurelian PAVELESCU este președinte PNȚCD din 2010.
Îmi aduc aminte poziția liderilor PNȚCD de după 1990 care erau total împotriva apropierii de partidul lui Ion ILIESCU. Și acum am în memorie imaginea prin care Petre ROMAN l-a scos pe Corneliu COPOSU din clădire pentru a nu fi linșat de mineri. Îmi aduc perfect aminte cum Ion DIACONESCU de nun Sfânt Ion i-a urat lui Ion ILIESCU să stea mulți ani în opoziție.
Nu prea le am eu pe acestea cu dreapta și cu stânga în politichia românească, pentru că la un moment dat mi-am propus să fac o analiză comparată a statutelor partidelor din democrația de cumetrie românească și spre marea mea deziluzie, nu am găsit acele diferențe care să mă ghidoneze spre concluzia că un partid este net de stânga și altul este net distinct de dreapta. Toate sunt cam la fel: vor binele poporului. De atâta bine, poporul e tot la coada Europei.
Totuși, cei mari din PNȚCD nu și-au dorit o apopiere de PSD niciodată. Numai că Aurelian PAVELESCU a semnat în preajma unor alegeri, de pe poziția de partid minuscul, partid balama, un document prin care se asocia cu PSD, căci zicea el că acel PSD este un partid modern. Dorea doar să facă ceva să intre în parlament, căci de unul singur nu avea nicio șansă. Numai că PSD a devenit foarte prudent de la aventura cu PUR care l-a trădat în 2004 făcând majoritate cu BĂSESCU, iar apoi să fie catalogat ca soluția imorală. În acest context, Aurelian PAVELESCU nu a obținut ceea ce a vrut, deși între 2004 - 2008 a fost deputat pe listele PD, exact cum stă bine unui om politic mioritic, cu geamantanul făcut pentru a  a aplica proverbul ubi bene, ibi patria, cum zicem noi p'acilișa.



(29 iunie 2022)

No comments:

Post a Comment