Monday, March 11, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Daniel DOGARU

Daniel DOGARU este acum un cântăreț de mare succes. El interpretează cântece de veselie, care conțin acele elemente ce evidențiază situații interesante ale societății actuale, ușor debusolate, în care tinerii și tinerele cred că tot ce zboară se și mănâncă, iar Daniel DOGARU ironizează aceste situații comice, dar triste în același timp.
Așa mi-o zis tata mie
Când s-aude doba-n sat 
Cântec pentru inimi 
Mai Mărie în Dubai
Horea divorțaților
Mulți dușmani din satu meu
Nu mă-ncurcă mândrele cum mă-ncurci tu prietene 
Nu mă uit la tine lume
Ploaie Doamne peste sat
S-o jurat mândra pă' piatră
Veselia moroșenilor
Vine vremea să mă-nsor
Daniel DOGARU are voce puternică.
Daniel DOGARU are dicție.
Daniel DOGARU știe arta rostirii clare a cuvintelor.
Daniel DOGARU are atitudine.
Daniel DOGARU stăpânește economia gesturilor.
Daniel DOGARU își poartă constant costumul tradițional nealterat.
La Daniel DOGARU îmi place că:
- are texte bine construite,
- folosește rime interesante,
- este acompaniat de taraf în structură clasică,
- are ritmuri alerte, optimiste și cu mesaj,
- îl respectă pe ascultătorul său, ca profesionist.
Daniel DOGARU este un artist al timpului său, care știe să folosească tehnologia de azi pentru a integra folclorul în structura lui clasică la cerințele unui public extrem de dinamic, ancorat în FACEBOOK, Tic toc, Instagram, Twitter, Linkedin, Tumblr, Pinterest, TikTok, dar și în altele.



(11 martie 2024)

No comments:

Post a Comment