Sunday, March 10, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Paul ANANIE

Despre Paul ANANIE nu voi scrie decât atât:
Paul ANANIE este un cântăreț foarte tânăr.
Paul ANANIE are o voce superbă.
Paul ANANIE are arta rostirii cuvântului.
Paul ANANIE are un repertoriu de invidiat pentru artiștii de vârsta lui.
Alior
Am o mândră cât un brad
Am o mândră mititică
 Plecat-am să merg la rai
Tare mi-o fost dreag în viață
Toată lumea-i nebunită 
Țuc-o, pișc-o pe mândra
Mie îmi place la Paul ANANIE că știe să cânte exact ceea ce i se potrivește. El are multe apariții, căci este un reper și reprezintă un standard, de aceea mulți vor să cânte cu el, pentru a se raporta la vocea lui și pentru a spori ei în notorietate. Amintesc aici pe Andreea HAISAN, Gabriel DUMITRU, Oana TOMOIOAGĂ, Alexandru BRĂDĂȚAN, FUEGO, Paul MARINCAȘ, Alexandra UNGUREANU, Vlăduța LUPĂU, Vlad MIRIȚĂ. El vine dintr-o zonă foarte bogată în cântece și de aceea lui îi este ușor să culeagă cântecele de la sursă, iar aparițiile lui sunt cu texte foarte bine structurate, cu rime de calitate, neforțate, lucru datorat și exigenței lui de a selecta acele texte.



(10 martie 2024)

No comments:

Post a Comment