Sunday, March 17, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Aurel TĂMAȘ

Pe cântărețul Aurel TĂMAȘ l-am văzut pe la televizor fie în costum popular cântând muzică populară, fie în costum cu cravată, cântând romanțe. Intrând pe Internet, am găsit în loc de cântece, implicarea lui Aurel TĂMAȘ în scandaluri pe care eu le dezavuez pur și simplu și de aceea consider că un artist este prin ceea ce face și rămâne prin ceea ce a făcut. Acuzarea de plagiat formulată împotriva formației Talisman arată că artistul Aurel TĂMAȘ se cramponează de o piesă, că el are limitări în a se prezenta cu alte 1.000 de piese cu mult mai bune decât piesa Eu te-am iubit.  Alte cancanuri din viața lui Aurel TĂMAȘ arată că el nu știe să-și gestioneze imaginea.
 Sunt împăcat
Aș fi preferat ca Aurel TĂMAȘ să poarte un costum popular fără cusături în culor neadecvate și să cânte cântece din folclor, căci vocea lui este făcută pentru muzică populară.


(18 martie 2024)

No comments:

Post a Comment