Monday, March 25, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Sirma GRANZULEA

La mine în mahala există o crâșmă numită LA MACHEDONU și acolo se cântă multă muzică a aromânilor și cum blocul meu nu e departe de această crâșmă, am avut ocazia să ascult muzică de acest fel, căci instalația de sonorizare nu m-a ocolit niciodată și spun din start că mie îmi place muzica aromânilor.
De la primele sunete mi-am dat seama că Sirma GRANZULEA  este o foarte mare cântăreață. Are Tehnică vocală. Are voce plină. Are repertoriu. Are ceva al ei de o recunoști dintr-o mie de voci. Ea este o reprezentată autentică a folclorului aromânilor. Costumele ei sunt atât de frumoase, încât nici nu crezi că sunt reale, că sunt venite de undeva din cer. Eu o așez pe această cântăreață în rând cu Maria CIOBANU, Irina LOGHIN, Maria BUTACIU din punct de vedere al vocilor.


(25 martie 2024)

No comments:

Post a Comment