Tuesday, March 19, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Matilda PASCAL COJOCĂRIȚA

Matilda PASCAL COJOCĂRIȚA este o cântăreață din zona Moldovei, cu un repertoriu interesant, care apare destul de des prin televiziuni, dar mi-ar plăcea să apară să cânte, mai puțin prin jurii, prin emisiuni unde-și prezintă feciorii și soțul, toți alcătuind o familie de artiști, dar eu știu că și în familia  STRAUSS, dintre cei doi Johann doar unul era genial. Eu nu cred în transmiterea talentului în mod egal, din generație în generație.
Matilda PASCAL COJOCĂRIȚA a cântat alături de FUEGO, Emilia DOROBANȚU, Dan LUNGU, Mirela VAIDA, 
Mă așteptam ca artista să vină cu documente din care să arate că a fost victima violenței domestice, din moment ce agresorul nu a avut drept la replică, pentru că imparțialitatea jurnaliștilor trebui să determine o abordare completă a problemei. Preferam ca Matilda PASCAL COJOCĂRIȚA să cânte, căci acest lucru îl doream, iar întâmplările de acum 30 de ani, fără documente sunt doar istorii.
La Matilda PASCAL COJOCĂRIȚA îmi plac costumele, deși uneori apare cu rochii, dar costumele populare sunt foarte frumoase, cu culori bine asortate, cu motive mărunte de mare finețe. Ea are atitudine de artistă autentică și știe să-și folosească mâinile cu grație.



(19 martie 2024)

No comments:

Post a Comment