Tuesday, March 26, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Radu ILLE

A fost o vreme în care cântărețul Radu ILLE  apărea foarte des la televizor și cânta. Radu ILLE  mă impresiona prin dinamismul pieselor interpretate și mai ales prin dansurile extrem de zbuciumate, de salturile pe care le făcea, fără să se simtă nimic în vocea sa din marele efort fizic pe care-l făcea. Radu ILLE  este o voce foarte mare și dacă ar fi avut un manager bun sunt sigur că era la ora actuală cea mai mare voce a României. El are voce. El rostește curat toate sunetele cuvintelor. El are talent. El este o personalitate care știe să se prezinte la un înalt profesionalism pe scenă.
 Ș-am avut o cărărușă
Ș-am să cânt
Trecui aseară pân codru
Vecină dragă vecină 
Viața mea
Zărzărea
Radu ILLE  este un cântăreț valoros, dar care se îndreaptă spre foarte multe proiecte diferite, ceea ce presupune un efort care destabilizează raportul cantitate/calitate, în detrimentul calității. Îmi place la Radu ILLE  cum poartă clopul și ce face cu el. El are chimir lat și cămașă albă simplă și totul formează un ansamblu sobru. Cântărețul Radu ILLE  trăiește intens fiecare cântec. El joacă cu foc. Este foarte expresiv.

(26 martie 2024)

No comments:

Post a Comment