Tuesday, March 26, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Ionuț COSTE

Ionuț COSTE este un cântăreț cu o voce care se distinge dintr-o mie, căci timbrul ei este special, iar cel ce ascultă un cântec cântat de Ionuț COSTE, îi va recunoaște cu ușurință vocea. El are în repertoriu o anumită tipologie de teme, anumite ritmuri și vocea lui se potrivește de minune cântecelor pe care Ionuț COSTE le interpretează. El când foarte atent, ca un profesionist.
Mândruță, mândruță dragă
Mie viața mi-o plăcut
Viața mea
Ionuț COSTE poartă costume special făcute pentru scenă, cu culori vii
Ionuț COSTE are în cântecele lui rime precum: lămurit -  socotit, foc - noroc, degeaba - treaba, drag - întreagă, rău - meu, spune - tine, uiți - minți, bine - tine, mea - mea, bolund - ascund, plăcut - vrut, ridic - pic, acuma - lumea, gândesc - trăiesc, mea - ea, zic - pic, pierdut - făcut, lăsat - plecat, trudit - agonisit, rime care arată o mare variație a calității în texte făcute la comandă.
Clipurile în care apare Ionuț COSTE sunt bine închegate, cu elemente sugestive, ceea ce arată că are o echipă bună, care reușește să creeze acte artistice interesante. Pentru un artist e important să facă dovada că are capacitatea de a-și îndeplini menirea, adică de a aduce bucurie și Ionuț COSTE știe să facă acest lucru, mai ales la evenimentele la care a participat și unde are înregistrări. Să urmărim dicția, claritatea rostirii și abordarea profesionistă a întregului său demers.

(26 martie 2024)

No comments:

Post a Comment