Tuesday, March 26, 2024

5000 cântăreți de folclor: Mioara PITULICE

Mioara PITULICE, Ruxandra PITULICE, Vasile PITULICE sunt persoane cu același nume. PITULICE nu este un nume comun ca POPESCU, IONESCU, MARINESCU sau chiar și IVAN și de aceea, am niște semne de întrebare, dacă este vorba de o familie de cântăreți, familia PITULICE sau pur și simplu este vorba de coincidență de nume. Nu intru pe Internet să verific pentru că pur și simplu n-am chef, dar știu că o tânără cântăreață absolut necunoscută, cu nume de PITULICE, la un rerstaurant de 5 stele de lângă stadionul Steaua, se plimba la Revelionul din 2017 spre 2018 între mese și aștepta să-i bage lumea banii între țâțe.
Mioara PITULICE are o voce clară, poartă costume interesante și are atitudine potrivită când cântă, adică este sobră ca profesionistă ce se dovedește a fi.
Mioara PITULICE are cântece cu rime precum: bun - drum, vorbit - topit, mea- ta - suspina, mea - lacrima - ea, plâng - sting, zile - mine, deloc - foc, para - vara,  azi - necaz, mâine - tine, dorul - omul, greu - meu, izvor - dor, dragostea - inima, apare - vară, noi - înapoi, meu - greu, fată - împăcată, am - aveam, priveaai - mei, crescut - gândit, socotit - agonisit, care sunt predictibile și a căror potrivire este greoaie.
Apreciez vocea lui Mioara PITULICE când cântă cântece clasice pentru că are dicție, are voce frumoasă și are capacitatea de a transmite emoție, ceea ce pentru o cântăreață este cam totul.



(27 martie 2024)

No comments:

Post a Comment