În anul universitar 2012-2013 am avut un curs de Coduri de etică la Masterul de Securitate informatică de la facultatea de Cibernetică, Statistică și informatică Economică, unde studenții au trebuit să realizeze o serie de teme, pe care le enumer aici:
Tema A – identificare riscuri solutionata la cursul din 5 decembrie 20212
Tema 10 este cu realizarea unei fise a postului pentru profesia fiecarui student
Tema 20 este cu identificarea a trei modalități de analiza a ortogonalității cerințelor de îndeplinit din structura unui cod de etica pentru a asigura ortogonalitatea acestor cerințe
Tema 30 enumerarea a 5 cuvinte cheie care trebuie sa apara cel mai frecvent intr-un cod de etica, pentru a-i da specificitate
Tema 40 este cu identificarea a trei modalități de eliminare a cuvântului NU din textul unui cod de etica, stiut fiind faptul ca toate construcțiile care au caracter de a interzice derularea unei activitati au efect negativ asupra celui care trebuie sa accepte sub semnătura îndeplinirea de condiții legate de profesia sa
Tema 50 consta in definirea unui indicator pentru măsurarea complexității unui cod de etica
Tema 60 comparare fișa post veche cu fișa post nouă.
Fiecare temă a avut condiții de livrare ca termene și mai ales din punct de vedere al conținutului. Din totalul de 39 de studenți, numai doi studenți au respectat integral termenele. Au fost însă și cinci studenți care au dat soluții la temele 10 - 60, dar datorită faptului că nu au soluționat tema A, nu au fost incluși aici în lista celor care m-au impresionat, căci tema A a fost propusă la un curs și înseamnă că respectivii nu au fost la acel curs. Eu am avut întotdeauna ideea de a selecta persoanele cu care colaborez în așa fel încât acestea să nu-mi ofere surprize atunci când trebuie derulate activități cu termene de finalizare și activități în care prezența lor fizică pentru a prezenta soluțiile și a le argumenta, este necesară.
Studenta TĂRĂŞILĂ Eliza Maria a oferit toate soluțiile la problemele solicitate și m-a impresionat.
(13 aprilie 2023)
No comments:
Post a Comment