Am folosit de multe ori cuvântul neperformant pentru a critica pe unii manageri. Dar în data de 05.04.2017 am întâlnit ceea ce se numește pur și simplu nu manager nemerformant, nu management prost, ci management de _ă_at, adică știți voi ce fel de management.
Orice manager de de _ă_at va genera prin ceea ce face numai și numai un management de _ă_at, care se caracterizează prin:
- schimbarea tuturor regulilor;
- răsturnarea realității;
- definirea de proceduri proaste;
- eliminarea celor care gândesc;
- reducerea la tăcere a celor cu sugestii;
- introducerea de noi fluxuri;
- complicarea lucrurilor simple;
- exacerbarea birocrației;
- crearea de locuri înguste;
- abordări de modalități ilogice;
- generalizarea acțiunilor dictatoriale;
- eliminarea delegărilor;
- exacerbarea conflictelor;
- neglijarea grupului țintă de bază;
- anihilarea obiectivului fundamental.
În data de 05.04.2017 am văzut acel management de _ă_at care în mod concret s-a definit prin:
- schimbarea modului de acces, folosind o zonă în renovare nesemnalizată;
- crearea unui loc îngust cu sarcini nedefinite;
- creșterea duratei de alșteptare în fir de 10 ori;
- folosirea de personal de pază neinstruit;
- scăderea dramatică a caracterului prietenosal interacțiunilor;
- desconsiderarea de înscrisuri generate din interior;
- completarea de documente cu viteză de 20 de ori mai scăzută;
- ratarea derulării unor proceduri prin întârzâieri de 800% din durata procedurilor.
Comparând ceea ce am întâlnit pe 05.04.2017 cu ceea ce era cu o zi înainte, explicația care venea din toate părțile era dată prin instalarea unui nou management. Dacă ceea ce am cuantificat cu indulgență a fost exact așa de nasol, cu siguranță că acel management era de _ă_at, chiar dacă era considerat nou.
(10 aprilie 2017)
No comments:
Post a Comment