Thursday, February 28, 2019

Acum a venit rândul rezervei de aur

Chiar erau epuizate toate problemele. A venit rândul rezervei de aur a țării, dar nu a oricărei rezerve, ci a acelei de la Londra. Acum își dau cu părerea personaje despre care nu am nicio impresie bună. S-a năpustit unulul care s-a făcut de cacao și prin faptul că a lăsat pe un escroc să-i gestioneze economiile, dar și prin modul în care a prezentat pe când tânăr era, la etajul 5 din Centrul de calcul al ASE,  niște modele și nici nu știa ce zicea, dar căuta să convingă că sunt făcute de el.
Celălalt bâjbâia și el ceva, dar mi-am adus aminte ce a făcut pe când lucra la MF pe la buget și spunea numai bizarerii. Oricum ei dacă tăceau filosofi rămâneau. Este hazliu acum să văd o liberălească cum zice oarece, combătând ceea ce zicea unul din anturajul său, cum că acea rezervă nu aduce oarece profit țăriii. Combate femeia, combate.


(28 februarie 2019)

12 comments:

  1. După ce ați citit veți fi de acord cu faptul că această informație este foarte bună pentru a vă împărtăși aici cu voi, cred că voința sa îi va inspira și pe alții, deoarece am găsit fericirea și bucuria în căsnicia mea astăzi, sunt un martor viu că lucrează pentru mine , soțul meu se întoarce acasă după 2 ani de divorț, aproape de necrezut, dar miraculos.
    Numele meu este Anders Maria, din Buenos Aires - Argentina, sunt medic Doctor în Profesie. În urmă cu câteva săptămâni am citit comentarii similare despre o relație de consiliere postată de Blogg despre o doamnă americană numită Theresa, ea a mărturisit că ea a restaurat adevărata iubire și încredere în căsătoria ei ruptă, a spus doctorul Oduduwa care la ajutat să se împace cu soțul după câteva luni de separare. Am fost atât de norocoasă să citesc acel comentator și am copiat adresa personală de contact Dr. Oduduwa pentru a comunica cu el personal pentru ajutor de urgență pentru a aduce înapoi fostul meu soț acasă
     {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    Săptămâna trecută, luni dimineață, trimit un mesaj de poștă electronică pentru a comunica cu același Dr. Oduduwa pentru ajutor.
    Acum două luni am avut o luptă imensă cu soțul meu, Anders, a privit direct în ochii mei; a spus că căsnicia noastră sa terminat, el a spus că a fost terminat cu căsnicia noastră, mi-a luat fiul Felix și ne-a călătorit din țară, trăind în Canada cu o altă femeie, de atunci am încercat să sun și să trimit mesaje el prin telefoane, medii sociale și e-mail, dar mi-a blocat complet linia de a nu ajunge la el și fiul nostru Felix a fost cu el și nu am putut auzi vocea fiilor mei, această durere am trecut prin toată viața mea până în ziua în care am întâlnit Marea Dr.Oduduwa Dragoste de vraja, am fost atat de frustrat si am avut nevoie de ajutor pentru a ajunge cel putin sa vorbesc cu fiul nostru Felix, am citit sa-mi cer scuze chiar si cand amindoi stiu ca ma nedreptat, mi-a luat fiul departe de mine de peste 7 luni fără cuvinte nici o scrisoare. această situație ma ucis zilnic am fost deprimat și am nevoie disperată de ajutor urgent și soluție pentru a rezolva această problemă așa că am contacta adresa de e-mail a Dr.Oduduwa ca eu cred că el poate fi doar speranța să mă ajute să-mi aducă înapoi soțul meu acasă cu fiul meu Felix . Cu toate acestea, Dr. Oduduwa ma asigurat că mă poate ajuta să-mi întorc soțul și copilul înapoi acasă în 7 zile de rugăciuni de rugăciune, am fost șocat și am încercat, urmând cu atenție instrucțiunile pas cu pas. Două zile după ce Dr.oduduwa a spus că a terminat cu mândrie puterile de ortografie în aer la Templul Soluției, toate acestea au fost făcute de el în totalitate, nu am făcut nimic doar să furnizez elementele necesare. În aceeași noapte, soțul meu Anders ma chemat la telefon pentru a-mi cer scuze, era foarte plin de vorbă cu mine frumos, se simțea foarte rău pentru tot ce a făcut pentru a mă răni. Anders se întoarce acasă cu Felix. Sunt atât de fericit astăzi că am familia mea restaurată și soțul meu și ne iubim mai mult decât oricând. Voi fi pentru totdeauna apreciat și recunoscător pentru Oduduwa. Promit să împărtășesc mărturia mărturie bună prietenilor și tuturor celor de aici din lume.
    Oduduwa mi-a spus de asemenea că a dăruit puteri pentru rezolvarea următoarelor provocări ale vieții;
     * Dragoste Spells Win-Back Ex iubitor
    * Succes și promovare inel Talisman * inel de farmec norocos.
    * secții - HOOK DE PROTECȚIE
    * Rădăcini tradiționale și Herbals pentru a vindeca bolile, Cure pentru a cancerului
      Boala, vindeca HIV, hipertensiune arterială.
    * magia fertilității
    * LUCRĂRI NUMERICE LOTERE
    * INCHIRIERE INCHEIATĂ PENTRU CÂȘTIGAREA - GAME etc.
    Ești foarte norocos să citești mărturia mea bună nouă aici astăzi, lucrează pentru mine. Cred că va funcționa și pentru tine.
    WhatsApp: + 79268011965

    ReplyDelete
  2. Bună ziua, numele meu este Dora Florian. Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu cel mai mare jucător de vrăji DR ISIKOLO. Soțul meu mă înșela și când am aflat că am avut o luptă care l-a determinat să se ocupe de divorț. am plâns și m-am îmbolnăvit când căutam online despre citate despre dragoste. Am văzut oameni vorbind despre DR ISIKOLO și lucrarea lui grozavă, al cărei caz a fost similar cu al meu. să nu-mi fac griji că după 48 de ore, soțul meu se va întoarce și va anula divorțul și va reveni la mine. după ce am făcut tot ce mi-a cerut să fac spre marea mea surpriză, două zile după seară, soțul meu a îngenuncheat implorându-mă să-l accept înapoi și am fost îndoielnic cu privire la astfel de lucruri dacă există vreodată de lucru pentru cineva, dar aici am mărturisesc și despre asta. vă mulțumesc încă o dată DR ISIKOLO, sunteți într-adevăr o binecuvântare pentru mine, vă poate ajuta, de asemenea, să vă contactați e-mailul: isikolosolutionhome@gmail.com sau Îl puteți WhatsApp, de asemenea, la +2348133261196

    ReplyDelete
  3. Ce aș fi făcut pentru a-mi aduce soțul înapoi dacă nu pentru ajutorul DR ISIKOLO. Numele meu este Tamara Franjo și am fost complet confuză când soțul meu a divorțat de mine și a spus că s-a săturat de mine. Viața mea nu a fost nimic fără el și am încercat tot ce am putut pentru a-l determina să anuleze divorțul, dar el a spus că mintea lui este hotărâtă și că am mers pe căi separate. când prietenul meu, în căutarea ajutorului, mi-a spus să iau legătura cu DR ISIKOLO pentru ajutor de către un vechi prieten de-al meu, când a auzit prin ce treceam și l-am contactat în grabă pe DR ISIKOLO și i-am explicat totul și mi-a spus că soțul meu se va întoarce la mine implorându-mă să-l accept înapoi în 48 de ore, la fel ca toți cei pe care i-a ajutat. DR ISIKOLO a redat dragostea și legătura dintre mine și soțul meu, el a revenit cu adevărat la mine după 48 de ore și încă mă uimește. Pentru mai multe întrebări despre cum să luați legătura cu DR ISIKOLO, trimiteți un e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp lui la +2348133261196.

    ReplyDelete
  4. Nu am crezut niciodată în vrăji până când nu am întâlnit acest jucător special de vrajă numit DR ISIKOLO. Bărbatul cu care am vrut să mă căsătoresc m-a lăsat la 3 luni de la ceremonia noastră de nuntă și viața mea a fost pe dos. a fost cu mine timp de 4 ani și chiar îl iubesc atât de mult. m-a lăsat pentru o altă femeie fără motive. când l-am sunat, nu mi-a preluat niciodată apelurile și nu vrea să mă vadă în jurul lui. deci, când i-am spus omului ce s-a întâmplat. el m-a ajutat să fac câteva lecturi și, după lecturi, m-a făcut să realizez că cealaltă femeie a făcut niște vrăji peste soțul meu și acesta este motivul pentru care m-a părăsit. mi-a spus că îl va readuce cu siguranță la mine, restabilind dragostea și legătura pe care am împărtășit-o. La început am fost sceptic, dar am încercat și în 2 zile, omul meu m-a sunat el însuși și a venit la mine cerându-și scuze. Nu pot să cred că se poate întoarce vreodată la mine, dar acum sunt fericit că s-a întors și suntem căsătoriți acum și trăim ca o familie fericită. Postez acest lucru pe forumuri și dacă cineva are nevoie de ajutorul acestui om, îl puteți contacta prin acest WhatsApp: +2348133261196 sau prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ai mare nevoie de vrajă de dragoste pentru a-ți readuce fostul iubit sau pentru a-ți reuni căsnicia? Trimiteți un e-mail la DR ISIKOLO pentru o soluție rapidă de 48 de ore. Am avut o problemă cu soțul meu acum un an și șase luni, care ne separă. Când s-a despărțit de mine, eram confuză și nu știam ce să fac pentru a-l readuce înapoi, mă simțeam atât de goală înăuntru. Până când am dat peste DR ISIKOLO pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să rezolve diverse probleme acolo. I-am trimis un e-mail și i-am spus problema mea și am făcut ceea ce mi-a cerut să fac pentru ca el să mă ajute, să rezum pe scurt povestea lungă. s-a întors la mine și mi-a spus că îi pare rău de ceea ce se întâmpla între amândoi. În sfârșit, scriu această mărturie pentru a-ți oferi mulțumirile și recunoștința profundă DR ISIKOLO pentru că ți-ai respectat cuvintele și promisiunile făcute în a-l aduce înapoi la mine în doar 24 de ore de la puternica ta vrăjeală, și pentru că ți-ai folosit puterile supradotate și mari pentru adu-l înapoi. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, îl puteți trimite prin e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp la +2348133261196. de la Melina Marius

    ReplyDelete
  6. Numele meu este Helena Landeka, vreau să le mulțumesc omului care se află astăzi în spatele zâmbetelor mele, reunindu-mă pe mine și pe soțul meu după ce a divorțat de mine, după ce a plecat, am suferit probleme grave de sănătate din cauza gândirii excesive și a depresiei până când am contactat vrajitorul care mi-a spus ce să fac și m-am conformat și mi l-a înapoiat în 48 de ore. Doctorul Isikolo, care este foarte puternic, a adus soțul meu înapoi la mine și l-a făcut să mă roage să-l iert pentru tot ceea ce mi-a făcut. la viața mea cu marile sale puteri. Prietenii mei care trec prin probleme de căsătorie și probleme de divorț vă asigur că vă puteți readuce iubitul în viață cu ajutorul doctorului Isikolo. Îl poți contacta pe: (isikolosolutionhome@gmail.com) Îl poți WhatsApp și la +2348133261196.

    ReplyDelete
  7. Din abundența inimii, gura vorbește și aici îi sunt recunoscător lui DR ISIKOLO pentru marele său ajutor care mi-a fost acordat. Numele meu este Valentino Emil. Fostul soț al soției mele a folosit o vrajă asupra soției mele și ea s-a întors la el. Am simțit inima frântă pentru că nu știam cum să o recuperez. Am făcut tot ce am putut pentru a o readuce cu prietenii ei apropiați, dar nimic nu a funcționat. Așadar, la locul meu de muncă, am încercat să caut ajutor online și am găsit diverși martori ai modului în care un doctor Isikolo a fost fidel și de ajutor cu vrăjile sale. Am încercat luând legătura cu el și i-am explicat problema mea. Doctorul Isikolo m-a ajutat cu o vrajă pentru mine care mi-a readus soția în 48 de ore după ce l-am contactat și a fost într-adevăr un miracol. El m-a asigurat că nimic nu ne poate despărți din nou și din acest an august până în acest moment, am fost plin de bucurie alături de soția mea. Contactați-l astăzi pentru orice fel de ajutor, El este gata să vă ajute. prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp lui el la: +2348133261196.

    ReplyDelete
  8. Sunt Malin Antonio și vreau să depun mărturie despre modul în care mi-am revenit iubitul după ce s-a despărțit de mine, suntem împreună de 3 ani, recent am aflat că prietenul meu avea o aventură cu o altă Fată, când l-am confruntat, a dus la certuri și, în cele din urmă, s-a despărțit de mine, am încercat tot ce am putut pentru a-l readuce înapoi, dar fără niciun rezultat, până când nu am văzut o postare într-un forum de relații despre un jucător de vrăji care îi ajută pe oameni să-și recapete dragostea pierdută prin vraja Dragostei, La început m-am îndoit, dar am decis să încerc, când am contactat acest jucător de vrajă prin e-mail, și mi-a spus ce să fac și am făcut-o, apoi a făcut o vrajă de dragoste pentru mine. 48 de ore mai târziu, iubitul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine, So Amazing !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, totul datorită DR ISIKOLO. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com.com sau WhatsApp-ul său la: +2348133261196 Mulțumiri lui DR ISIKOLO.

    ReplyDelete
  9. Bună ziua, sunt aici pentru a răspândi această veste bună în întreaga lume cu privire la modul în care mi-am recuperat fosta iubire. Înnebuneam când dragostea mea m-a lăsat pentru o altă fată luna trecută, dar când întâlnesc un prieten care mi-a prezentat-o ​​pe DR ISIKOLO marele mesager al oracolului pe care îl slujește, i-am povestit problemei mele către DR ISIKOLO despre cum a plecat fosta mea iubire eu și, de asemenea, cum aveam nevoie pentru a obține un loc de muncă într-o companie foarte mare. Mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit dacă îmi voi primi dorința inimii fără niciun efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce s-a făcut, în următoarele 2 zile, dragostea mea m-a sunat la telefon și îmi spunea că îmi pare rău că m-am trăit înainte și, de asemenea, în săptămâna următoare după ce m-a sunat pledând pentru iertare, am fost chemat pentru interviu în compania mea dorită, dacă aveam nevoie să lucrez ca director general. Sunt atât de fericit și de copleșit că trebuie să spun asta întregii lumi să contacteze DR ISIKOLO la următoarea adresă de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său: +2348133261196 și să rezolve toate problemele tale

    ReplyDelete
  10. Cum acest mare om numit Dr. Isikolo m-a ajutat să-mi readuc amantul în 48 de ore. iubitul meu care s-a despărțit de mine din luna mai a acestui an și tot efortul pe care l-am făcut înapoi sa dovedit a fi avortat. Îl iubesc atât de mult încât, de fiecare dată când îl văd cu o altă fată, voi fi supărat. așa că, într-o zi, treceam prin internet când am văzut o mărturie a unei femei despre cum acest mare bărbat pe nume DR ISIKOLO a ajutat-o ​​să se întoarcă cu soțul ei, așa că, norocos pentru mine, a renunțat la contactul bărbatului, așa că am sunat rapid la numărul pe care nu l-a ales i-am trimis un e-mail după aproximativ 2 ore când m-a sunat înapoi și mi-a răspuns prin e-mail. I-am explicat totul și mi-a dat informații complete despre proces și ce să fac. așa că mi-a spus că are nevoie de niște obiecte pentru a face rugăciunile pentru mine, pe care le-am făcut. Am făcut tot posibilul pentru ca el să se asigure că rugăciunile mele sunt terminate și, în 48 de ore, așa cum m-a asigurat deja, iubitul meu a revenit la mine, rugându-mă să cerându-mi iertare, acum mă iubește, mă prețuiește și îmi promite că nu mă va mai părăsi niciodată. toate datorită lui DR ISIKOLO, îi puteți trimite și un e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ului său: +2348133261196 și fiți siguri de soluție, deoarece el este pur și simplu cel mai bun pe care îl puteți găsi oriunde.

    ReplyDelete
  11. Am divorțat de soțul meu când eram însărcinată în șase luni cu al doilea copil. Ne certam și ne certam continuu din ziua în care a fost conceput primul nostru copil, nu mai există dragoste și nici încredere din el, așa că a divorțat de mine. Și în toate aceste vremuri, am încercat toate mijloacele diferite pentru a-l readuce înapoi, am încercat și câteva turnuri de vrăji diferite aici în țara mea, dar niciunul dintre ei nu l-a putut aduce pe Richard înapoi la mine. Doar DR ISIKOLO mi-a garantat o vrăjeală urgentă de 48 de ore și mi-a asigurat că soțul meu va fi din nou cu mine. Îți scriu pentru a-ți oferi mulțumirile și recunoștința profundă pentru respectarea promisiunilor tale și pentru că ți-ai folosit puterile supradotate și mărețe pentru a-l aduce înapoi acasă. Am fost încântat să știu că sunteți specializat în reunirea iubitorilor. Soțul meu s-a întors și promite să nu mă mai părăsească niciodată. Dacă te îndoiești de capacitatea lui, ai încredere în mine. Ar trebui să riști. Merită în moduri pe care nici nu ți le-ai putea imagina. contactați-l cu amabilitate pe DR ISIKOLO chiar acum, el este singurul răspuns pentru a vă restabili relația ruptă sau căsătoria. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său: +2348133261196.

    ReplyDelete
  12. Sunt în relație cu iubitul meu de 2 ani acum și plănuiam să ne căsătorim în curând și dintr-o dată m-a părăsit pentru o altă fată, îl iubesc cu adevărat pe acest tip și niciodată nu-mi pot imagina viața fără el. În continuare, am încercat tot posibilul să-l recuperez, dar tot efortul meu de a-l readuce în viața mea nu a funcționat. A fost în această zi credincioasă, am dat de câteva comentarii pe un site web despre acest mare jucător de vrăji numit Dr. Isikolo, atât de multe persoane au susținut că le ajută să-și reînnoiască relația și să-i aducă pe fostul lor înapoi, a trebuit să-l contactez pentru că era ultima mea speranță. L-am contactat prin e-mailul lui și mi-am spus tot ce trebuie făcut, ceea ce am făcut și m-a asigurat că în 2 zile prietenul meu va părăsi cealaltă fată și se va întoarce la mine și a fost foarte grozav surpriză când mi-am văzut iubitul revenind la mine după două zile. Sunt atât de fericit astăzi că s-a întors la mine și am reușit acest lucru cu ajutorul doctorului Isikolo și vă sfătuiesc dacă aveți nevoie și de ajutorul lui trimiteți-i un e-mail direct: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său: +2348133261196

    ReplyDelete