Wednesday, February 20, 2019

Scorul meciului de baschet: 50 - 29

În 20 februarie 2019 la Brussels s-a desfășurat o evaluare a candidaților pentru șefia Parchetului European. Francezul a obținut 50 de puncte, germanul a obținut 29 de puncte și românca tot 29 de puncte. Scorul de 50 la 29 îmi aduce aminte de meciurile de baschet. Bănuiesc acum că Laura Codruța KÖVESI care a practicat la viața ei baschetul este obișnuită cu astfel de scoruri, căci în fotbal așa ceva este de neimaginat.
Eu am învățat de la părinții mei că niciodată să nu te bucuri de răul altuia. Azi am văzut pe televiziuni cum unii jubilau că Laura Codruța KÖVESI a obținut un scor atât de mic. Nu zic că Laura Codruța KÖVESI reprezintă perfecțiunea, că este zeița, că este slujirea, dar ea e din România și româncă de-a noastră fiind, ar trebui să fie încurajată, dacă iubită nu este. Străinii nu-i apreciază deloc pe cei care-și vorbesc țara de rău sau își denigrează conaționalii.
În sport mai există la cursele lungi de atletism niște sportivi numiți iepuri. Ei aleargă fiind în frunte, dar spre final alții sunt marii câștigători. Iepurii sunt conștienți de rolul lor. Dacă în alte locuri există asemenea practici, uneori iepurii sunt neascultători, iau cursa pe cont propriu și rezultatul este cel pe care ei îl impun.
(20 februarie 2019)

No comments:

Post a Comment